Gå til innhold

er det noe i veien med henne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en jente på to.

hun har hele tiden vært veldig "småspist", og tynn, men det har aldri vært noe problem sånn sett, utenom at de gangene hun har vært syk har hun blitt veldig tynn, siden hun er liten fra før. navlen hennes stikker veldig ut, det ser nesten ut som om hun har navle brokk, men hverken legen eller helsestasjonen har reagert på dette. de siste månedene har hun vært veldig hard i magen.

det kan gå dager mellom hver bæsje bleie, og når det ført kommer ut ser det ut som saue bæsj. vi har gitt henne avføringsmiddel i en lengre periode nå, men det har vi gjort før, og hver gang vi slutter er det tilbake til det samme.

i tilegg til dette har jeg flere ganger opplevd at hun "forsvinner" i blikket, vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men jeg mister på en måte kontakt med henne,i ca 30 sek. vet ikke om dette har noen samenheng, eller om det er noe galt med henne i det hele tatt, jeg har en tendens til å bekymre meg unødvendig mye, men, bare lurer på om noen her har vært borti liknende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har sikkert tenkt på det allerede, men er det noe i kosten som kan gjøre henne hard i magen? Enkelte tåler ikke søt melk og sjokolade f.eks, da får de hard mage. Linfrø som ligger i bløt i vann over natta er effektivt mot hard mage.

At hun forsvinner i blikket, kan høres litt ut som epilepsi. Det har jenta mi, og stort sett er hun "borte" bare noen sekunder (fra 10 sekunder til noen minutter). Hun får oftest anfall når hun er syk, har feber o.l. og kroppen er veldig sliten.

Hvis du føler at legen deres ikke hører på dere, så ville jeg rett og slett byttet lege.

For å finne ut om hun har epilepsi, så kan man ta EEG på sykehuset.

Håper det ordner seg! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...