Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 er 10 minus her... ligger godt innpakket,også lar jeg dyna ligge litt over åpningen så hullet ikke blir for stort(dekker selvfølgelig ikke hele) og tepper over kalesjen og nedover sidene ettersom trekket er litt tynt. Går bra det?er litt over 11 mnd.
m-mamma Skrevet 22. januar 2007 #3 Skrevet 22. januar 2007 Klart det! La gutten min på 9 mnd ut kl 9, i 14 minus. Ulltøy, Voksi og ullteppe, tynt ullteppe som nesten dekker åpningen. Har sjekket han et par ganger. Sover godt, og nesten ikke kald i kinna en gang. Nå må det legges til at han er en varm type som sover dårlig hvis det er for varmt, de er jo forskjellige sånn. Tror aldri jeg har kjent han kald. Det må være på henda om morgenen når han har romstert rundt i senga en stund og står og roper på oss.
Molait Skrevet 22. januar 2007 #4 Skrevet 22. januar 2007 min ligger ute i 10 minus nå. 5 mnd gammel. Godt påkledd (flere tynne lag og ull) og voksipose. Den går "over hodet" så blir fint lite hulrom:) For de som ser for seg at babyn min blir kvalt nå så blir han ikke det. Er ikke tett til toppen av skjermen da. Storebroren sov ute nesten alltid han. Var så og si aldri syk. Står på overbygget veranda så er ikke noe vind. Ikke at det blåser i dag uansett. Synes alle bør gjøre som de selv synes er riktig jeg. Og er lov å gå ut å kjenne med en hånd ned i posen da shø
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå