Gå til innhold

Jippi endelig har venninna mi fått det til!!!

Anbefalte innlegg

For dere som husker meg så er jeg nå over halveis i svangerskapet men en liten prinsesse et et år med behandlinger. vel for et år siden møtte jeg en bekjent/venninne på klinikken når vi skulle inn til UL. da hadde de vært i beh. i ett år inkl ett svangerskap utenfor livemoren. det klaffet sånn at vi stort sett var i behandling samtidig, og ble jo selvfølgelig gode venninner. vel vi fikk det til i sept. og det var litt vanskelig da de som hadde prøvd lenger enn oss ikke klarte det da heller. Vel vi traff dem igår og jeg begynnte nesten å gråte når de nå etter to år med totalt 8beh endelig er gravid. første UL så bra ut hjertelyd og et foster så nå krysser jeg fingrene for at det går bra de neste 8-9mnd også. !! stå på jenter det går til slutt. ja og en ting til hun er sterkt angrepepet av endometriose, så det er håp!!!

jubelklem.

Fortsetter under...

Hei på dere! koselig at noen husker meg. føler meg egentlig ikke helt hjemme andre steder enn her. har litt ustabil forbindelse til utlandet pga en ødelagt tlf kabel i atlanerhavet - en annen historie. blir vel bedre om noen dager. Jeg har det greit. har vært sykemeldt siden uke 9 (er nå 24uker)og regner ikke med å jobbe igjen før prinsessa kommer. kaster opp så fort jeg har vært for mye på farten, men går stort sett greit når jeg er hjemme og tar det med ro. har problemer med å legge på meg men lille gullet har det visst bra likevel så vidt man kan finne ut av. greit nok at jeg får litt tettere oppfølging enn ellers. var fryktelig lei av og være hjemme men nå er det helt greit, som legen sa "har du ikke strevd nok for dette hittill nå får du se å ta vare på deg selv". vel det er greit å ha noen som presser man til å ta det med ro når "snill pike syndromet" er vanskelig å bli kvitt.

Fruen77 jeg ønsker deg all mulig lykke, du skal se det går denne gangen!!! tvi tvi.

Tullemor gratulerer!!!! jeg håper inderlig hcg var himmelhøy (eller iallefall normalt høy) idag!!!

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...