Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herlighet, i dag er jeg i sinnsykt dårlig form.... kvalm og uvel! Har ennå ikke fått i meg mat, ingenting som frister!!!

Noen som har tips?

Mulig jeg må på butikken å kjøpe meg cola og potetgull, for å få stabilisert magen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke alltid man er like på topp nei.. Jeg pleier å ha det som verst når jeg ikke har fått sovet nok, eller sovet dårlig. Matlysten er der på en måte, kjenner sult og spiser brød, men som regel vokser skiva i munnen. Så jeg vet hva du snakker om. Jeg pleier å sørge for å ha mest mulig fristende brød og pålegg, og melk er suuuupert å ha. Yoghurt er også supert å ha hvis matlysten er bånn, det hjelper med alternativer. Men potetgull og brus.... det er kveldsgodt for meg ja uansett.

Skrevet

Jeg har oppdaget at for meg så forsvinner mesteparten av kvalmen når jeg drikker smoothie så nå starter jeg alltid dagen med det.

Det hjelper ikke 100% av tiden men ihvertfall 95%.

Så er jeg stort sett klar til å spise brød en times tid etterpå.

Skrevet

å potetgull og brus hørtes veeeeeldig godt ut...sukk...hehe...syns i fortjene det no az...vaska til den rene gullmedaljen..å hell på å vaske klær no,flere maskiner...hehe...men godt å sette seg ned når en har vaska å da :-)

Skrevet

Tia termin 5/6-07:

åh, det høres godt ut. lager du din egen smoothie da eller?

Skrevet

jeg må ha ris og sånne billige nudler tilgjengelig hele tiden..det er det eneste jeg får ned innimellom..

idag har jeg sortert masse masse (sinnsykt masse) klær og har satt på den 4 vaskemaskinen for dagen pluss at masse klær skal sendes til fretex..føler at jeg har vært skikkelig flink og nå vil jeg ha potetgull!!!!

ble inspirert av et tidligere svar...=D

nam..potetgull med paprika smak...=)

Skrevet

glemte å skrive at hjemmelaget råstekt potet med grillkrydder..det er nyyyydelig!!!!!

Skrevet

Ja lager mine egne.

Lager med jorbær eller bjørnebær eller bringebær etter hva jeg har i huset.

(frosne)

for et glass har jeg halvt halvliter glass med bær

1 banan

Og appelsinjuice (kan brukes melk , er jo smak og behag.)

-------------------------------------------------------------------------------------------

Men finnes utrolig mange forskjellige oppskrifter på nettet så man bruker det man vil.

Har magic bullet vi da så går fort å lage , og blir lite oppvask for da lages det direkte i glass.(http://www.buythebullet.com , hvis noen lurer på hva det er.(kjøpte min hos ellos jeg da...))

Syntes det var mer pes når jeg måtte bruke hurtigmiksen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...