Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 Hei! Vet ikke om dette passer her, men jeg trenger råd! Før jeg ble gravid hadde jeg hull i navlen, men etter som magen ble større så tok jeg den selvfølgelig ut! Nå har det selvsagt grodd igjen og det ser ikke noe fint ut. Har hørt at det går an å smøre på noe slik at det ikke blir så synlig?? Noen som vet? Hjelp!!
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 22. januar 2007 #2 Skrevet 22. januar 2007 Rart om det går an å smøre på noe på arret (hvis det er det du mener som ikke ser fint ut). Det er jo en skade i huden og fantes det mirakelkurer for det så hadde jeg hatt den i skapet! Er du gravid fortsatt? Jeg tenker kanskje det ikke vil bli så synlig når magen krymper etter fødselen? Du kan jo høre på en hudpleiesalong om de har noe å anbefale deg?!
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 22. januar 2007 #3 Skrevet 22. januar 2007 Jeg måtte også ta ut piercingen i navelen under graviditeten. Men mitt hull grodde ikke igjen da,så satte den inn igjen når jeg kom hjem fra sykehuset. Er du helt sikker på at det har grodd helt igjen da? Prøvd å sette i smykket igjen? Tror jeg satte smykket i og tok ut igjen med en gang 1 gang mens jeg gikk gravid
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #4 Skrevet 22. januar 2007 Det er 6 mnd siden fødselen, har prøvd å sette den inn igjen, men det er så ondt Ser ut som det er grodd igjen! Den kremen jeg snakker om er en sånn krem som gjør arrret litt mindre synlig. Da jeg var 15 år tok jeg selv hull, men det ble ikke så fint. Så da jeg var på ferie i syden for mange år siden tok jeg nytt hull, og da fikk jeg en krem som jeg kunne smøre på det gamle hullet, for å gjøre det mindre synlig, og det hjalp! Derfor lurer jeg på om noen andre har hørt om denne kremen/ salven ?? I norge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå