Kjerringhelvetet <3 Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 Prøvde mme i grøten nå, det er første gang hun får mme. Collett. Nå har hun masse røde, litt hovne prikker rundt munnen og virker utilpass. Det er ca 2 minutter siden hun spiste opp. Allergisk? Noe jeg skal være obs på?
Blomman Skrevet 22. januar 2007 #2 Skrevet 22. januar 2007 mulig.... kanskje du burde kjøpe HA på apotreket i stedet.....
Blomman Skrevet 22. januar 2007 #3 Skrevet 22. januar 2007 hevelse i munn/slimhinner bør du jo være obs på da..
Blomman Skrevet 22. januar 2007 #4 Skrevet 22. januar 2007 buhu- min skyld dette da som sa du kunne... sorry....
Gjest Skrevet 22. januar 2007 #5 Skrevet 22. januar 2007 Melkeallergi kan gi elveblest. Men da får hun det andre steder på kroppen også. Da er det også vanlig med magebesvær. Det kan være stoffer i melka som gir kontaktallergi, dvs at huden er overfølsom for noe i melka. Gutten min har dette, og reagerer med hovent eksem i ansiktet ved berøring av diverse mat, spesielt frukt. Dersom jeg smører med Ceridal Lipogel (lager en beskyttende hinne) før ,måltidet, hjelper det betraktelig. Nå som han har fått fast føde i flere måneder, har plagene blitt redusert. Odin fikk Collet en gang han var lei NAN (jeg måtte slutte å amme da han var 3.5mnd). Den tålte han ikke. Han gulpet mye, fikk vondt i magen og kastet opp på natta. Han tåler både NAN og Hipp.
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. januar 2007 Prikkene ble borte, nå ligger hun og sover. Spent på å se om formiddagsluren hennes blir noe lenger enn vanlig, det er i så fall en god indikasjon til om dette funker eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå