Gå til innhold

Dere som gir middagsglass?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

gutten min spiser heller nesten ingenting,3-4ts,så vil han ikke ha mer.

Så lurer også litt på nårtid dem begynner å spise litt meir.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mi tøtte spis noen ganger 1/3 el halve glasset. kommer helt ann på ka d e oxo.. men de siste uka har ho ikke spist middag, fordi ho har vært syk, stakkars..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så forskjellig fra gang til gang her, avhengig av hvor sulten hun er tror jeg... Men somm regel 1/4 til 1/5 av et 6-måneders glass... Så ikke akkurat så mye ennå nei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mellom 1/3 og 1/2 her og. Er veldig glad i middag spes grønnsaker med kalkun. Økte ganske fort fordi han likte det så godt, men nå har jeg gitt litt mindre igjen for han ble så hard i magen (gir mere pupp istedet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jenta mi spiser 1/3 - 1/2 glass (glass fra 6 mnd).

 

Førstemann var mere småspist, men hun vokste da opp hun også, så ikke fortvil dere som bare får gitt 1 ss! Gi barna det dem liker om det er melk, grøt eller middag! Snart kan de begynne m litt brødbiter også, så noe får de nok i seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1/3 eller eit halvt glass.. kommer anpå.. til frokost og kvelds.. får ho skive.. like ikkje grøt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gav også halve glasset inntil jeg tenkte det kanskje var på tide å gi litt mer siden han spiste opp alt. Første ganger jeg serverte hele glasset gikk det ned på høykant, og siden har jeg servert et glass hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...