Gå til innhold

Ønsker ikke å starte noen diskusjon....men,


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

er så utrolig lei svigermor.... Jeg liker henne ikke i utgangspunktet, derfor irriteter jeg meg vel mye også..... Hun klarer ikke å prate normalt til frøkna. Der er kun babyspråk hele tiden, og hun kysser henne i ansiktet HELE tiden.... Jeg grøsser.... Nå hadde ikke vi noe godt forhold fra før.. Hun ringte aldri meg eller kom på besøk til meg, nå skal hun komme hele tiden.,.. gjennomskuelig.

Det jeg ikke liker er at hun kun prater dritt om alle andre. Meg inkludert. De andre unga mine som jeg hadde fra før er ikke vært en dritt. Det viser hun klart..... Jeg er heller ikke vært noe.....Det synes veldig godt på juleaften ol..... Forlanger ikke å fy så mye, men hadde vært korslig at hun ikke viste det så veldig godt.... må bare få ut litt........Sambo tør jo ikke si henne imot noen gang, han irriterer seg over at jeg ikke kan glemme alt som har vært og bare være glad nå som hun kommer.....Alt jeg har bedt om er en unnskyldning, så kan jeg starte på nytt......Kommer aldri til å skje.....

 

Vel... ønsker ikke kommentarer om at jeg skal være glad jeg har en svigermor osv......Jeg er voksen og hatt svigermor før... Noen mennesker liker du bare ikke, desverre er det henne.... Jeg kan bare ikke klare det mennesket.... Falske folk liker jeg ikke........

Som sagt, ikke diskuter, ville bare ha noen som "hørte" på meg.....

 

Signerer m anonym da noen kjenner meg her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trist du har det sånn. Blir tungt å skal omgås mennesker man ikke liker.

Noen kan man jo ikke velge selv...Håper det går bedre etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn er det med min mor... og jeg har nok mye de samme følelsene du har.. blir kvalm når hun "klår" på ungene og orker ikke se henne...

 

har lyst til og be henne dra dit peppern gror.. hun gjør ikke annet en og anta og snakke dritt om andre.. hun liker ikke mannen min og synes jeg er en dårlig datter...

 

dessverre kan man ikke velge slekta si.. og jeg er glad min svigermor i det minste er normal...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...