Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har nettopp kjøpt hus på Lørenskog og det hadde vært gøy å bli kjent med andre gravide i området:) Har dere egne bim-treff f.eks?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JApp jeg bor i lørenskog, men har ikke vært på noen av de lokale bimtreffene. Jeg har vært i Oslo då jeg pendlar til jobben hver dag.

Hvor i Lørenskog bor du?

Jeg bor ved stasjon, men vi skal bygge hus så kommer at flytte om 1 års tid ca til strømmen.

Skrevet

Hei,

Jeg er fra lørenskog men bor nå i Fetsund og det er jo ikke langt unna..smil

Når har du termin da?

Skrevet

Bor i Oslo enda, men har overtakelse i april/mai. Har fått hus på Finstadjordet. Så spennende med husbygging da.

Skrevet

Jeg har termin i midten av juni:)

Skrevet

Det samme har jeg også. Blir veldig spennende.

Er det førstemann ?

Skrevet

Jeg bor på Lørenskog. 32, venter mitt andre barn. På Bim-treff-sidene ser jeg at det stadig arrangeres treff for 30+ Lillestrøm og omegn, men de treffene holdes på dagtid. Og da jobber jeg. Prøv å foreslå et treff på Bim-treff-sidene, da vel!

Skrevet

Jeg bor ved Marikollen i Rælingen, så det er ikke mange minuttene unna. Førstemann for oss, termin 24.april.

Det er treff med jevne mellomrom på kvelden også, sånn med en måneds mellomrom eller noe slikt. Sist vi møttes var 11.januar, så neste treff er sikkert ikke så langt unna. Vi pleier å møtes på Egon i Lillestrøm etter arbeidsid - veldig trivelig, noen faste som pleier å komme og alltid noen nye - veldig trivelig :)

Vi har hatt det åpent for alle egentlig, både prøvere, 1-2-3 tri og de som har født.

Det blir lagt ut på treff-sidene når det nærmer seg nye treff-datoer, men bare hiv deg frempå og foreslå en dato :)

Skrevet

Så de fra Lørenskog er også med på disse treffene? Da får jeg prøve å hive meg på et av disse senere:)

Skrevet

Nei det er 3.mann... Men det er 7 år siden sist gang, så det meste er liksom nytt igjen...

Skrevet

Jada, her er alle velkomne :)

Var inne og kikket under BIM-treff og ser Marianne har lagt ut nytt treff onsdag 7.februar, så passer det er det hyggelig om du tar turen innom :)

Husk å "signe" deg på listen, for bordbestilling og slikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...