Gå til innhold

gynekolog i bergen/sotra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har fått henvisning til innvendig ul. men må finne en privat gynekolog som tar henvisning. noen som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Jeg fikk henvisning til innvendig UL. Vet ikke om han er privat, men holder ihvertfall til på åsane senter. er det for langt unna?

det er ihvertfall doktor T. Tande tlf: 55188444

Skrevet

hei. tusen takk for svar. da betalte du ikke noe sant? neida, jeg kunne kjørt til oslo jeg bare for å få den ultralyden. så 45 min er ingenting.

Skrevet

når man får henvisning så betaler man ikke. Jeg gjorde ihvertfall ikke det.

Har vært en gang i uke 6. og i dag skal jeg på ny UL. er 10+6 i dag...

Skrevet

Hei Snuppo!! Er han Tande flink? Jeg skal på utredning hos han nemlig.. :-)

Skrevet

Jeg går til dr. Brit Nyland som ligger ved grieghellen. Jeg går til henne fordi jeg har kompliserte svangerskap. Hun er spesialist i fødselshjelp og kvinnesykdomer. Veldig dyktig dame og raus med UL:-)

Skrevet

ok. vet du om hun tar henvisning?

Skrevet

Hei Anonym!

Ja Tande er flink!

Var hos han i går å tok innvendig UL! Er så herlig å se hvor stor den er blitt. er 10 uker.

Har mistet 2 ganger,og da var jeg på undersøkelse hos han for å bekrefte at det var gått galt...

Har du mistet siden du skal på utredning?

Skrevet

Kristina Johannessen i Bergen Sentrum er fantastisk flink og hyggelig!! Holder til rett bortenfor Grieghallen.

Johannessen Kristina Hernborg

Nygårdsg. 4, 5015 Bergen

55 32 63 61

Anbefaler henne : )

Skrevet

Snuppo:

Jeg har ikke mistet, er bare at det har tatt lang tid å bli gravid. 22 mnd til nå :-( Men gleder meg veldig til å komme igang med utredning da! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...