Gå til innhold

innlegges

mona_k og lille brage;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jaja.. for dere som leste mitt andre innlegg,, så ble gleden kortvarig.. skal legges inn på ullevål idag da de frykter svangerskaps forgiftning..

rart å tenke på at de "kansje " setter i gang fødselen snart.. da blir det jo ikke en liten valentine alikevel.. term 14.feb .., jaja dere andre får ha lykke til =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff.. jaja, dette går bra.. og du får trøste deg med at ventetiden kanskje er over da... Uansett: Lykke til!!

Skrevet

hehe altid noen gode ting i alt ? hehe du har rett der =) han er fra ogmed i dag ikke prematur også så det er ikke en verdens krise =)

takk =)

Skrevet

Vi skal nok tenke masse på deg på Kaffekoppkaffe, i hvert fall! Masse masse lykke til på deg og kjæresten og knerten!

Skrevet

jeg slapp hjem igjen =) pff jippii;) prøvene inne på ullevål viste at de må følge godt med meg , men at det ikke var noe vits i å sette meg igang =) han har også lagt seg på tvers :\ snufs,, han som lå så fint på hodet .. blodtrykket mitt har vært noe høyt men i dag på sykehuset hadde jeg vist bedre BT en jormor =) hehe.. shit.. nærvedager..har fortsatt sinsykt vondt i hodet å bena men , håper jeg får litt fred nå.. så jeg kan være med dere på kafe=)

takk for masse lykke ønskninger å klemmer =)

masse klemmer igjen =)

Skrevet

Hørtes litt skummelt ut, lykke til i allefall, håper alt går bra!

Skrevet

Hei Mona-k!

Ser at vi har termin samtidig og skal føde på Ullevål! Jeg skal ha keisersnitt den 14.februar hvis ikke gutten kommer før.

Kanskje vi ses?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...