Gå til innhold

13 mnd urolig gutt på natta...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skriver her får å høre om andres erfaringer. Jeg er kommet til et punkt der jeg er så sliten og helt matt av alle urolige netter. Lillegutt har alltid stort sett vært en drømm å legge om kveldene. Alltid lagt han i senga og gått ut og han har pratet seg selv i søvn på 10 min. Har han våknet i løået av kvelden/natta har vi bare gitt han smokken og alt har vært greit igjen. Men nå, for ca 1 mnd siden hyler han hver kveld vi legger han isenga, han "krever" at vi skal være der til han har sovnet. dette kan ta en time! Enda han er kjempetrøtt og knir seg i øynene. Vi har gått inn og ut av rommet hvert 5 min får å roe han, men så snart vi er ute av rommet hyyler han. Han våkner hver eneste natt rundt kl 2 og fem igjen, samma styret da også. Får to netter siden endte det opp med at samboer hentet en madrass og la seg på den på rommet hans. Da har vi på en måte "tapt"... Men vi orker bare ikke flere timer med skriking når vi skal tidlig opp på jobb. Hva kan det være??? Jeg er er helt tom for ideer i hodet mitt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om jeg har så mange ideér, tenkte bare vise litt stötte, for vi har det akkurat likedant.

Har ei tulle på 14 måneder, som har värt flink til å legge seg, og vi har bare behövd å gi henne smokk om hun har gråtet på nattan.

Nå er det kriiiiise - og vi skal väre der til hun sovner. Nå hun gråter etter smokk på natten, gir jeg denne og går ut (som vanlig) - men da er det kriiise igjen.... Som om hun er ordentlig våken. Vi har holdt på sånn nå nesten hver natt i 2 uker - og jeg begynner å bli litt smågal.

Kan det väre drömmer eller noe?

Beklagar at jeg ikke har noen råd, men kanskje noen annen har det?

Skrevet

ikke for å være kjip, men dette problemet har vi hatt i mnd!!! og nå ser det det ut som det hjelper litt, med en god natt i ny og ne...

for meg virker det som vår sønn har hatt litt problemer med separasjonsangst... vet ikke om det gjelder dere, men her har det blitt byssingog sovne på armen som eneste resultat i flere mnd - og våkner hele tiden og umulig å legge alene.... Nå sovner han fre mdeles påarmen, men flere og flere netter sover han hlet igjennom. Håper det har bare vært en fase - laaaang fase men endog. han har rett og slett virket redd for å være alene. noe han vokser av s eg håper jeg! virker sånn!!!!

hilsen optimist! og lykke til!

Skrevet

Hei igjen

Det e nok mulig han er redd for å være alene(?) Inatt våknet han kl to, samboer la seg på madrassen på gulvet og lillegutt sovnet raskt igjen, sov da til seks. Da tok samboer med han opp i senga til meg og alle tre sov en time til. Mulig vi bare får gjøre det slik en stund...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...