Gå til innhold

Hvordan er humøret???


konvall

Anbefalte innlegg

Merker dere noe forskjell på humøret? Tåler dere det samme som før, eller tar dere lettere til tårene fortsatt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tar MYE lettere til tårene nå enn før... Men av helt andre ting. Nå kan jeg få tårer i øynene av et smil fra jenta mi, men ikke gråte av typisk jentegrinefilmer som jeg gråt av tidligere! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, tårene sitter ikke langt unna, men også jeg blir veldig lett rørt av ting, uten å gråte pga typiske ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske kortlunta for å si det sånn. Men det kommer vel sikkert av for lite søvn. Gråting er det ikke så mye av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tåler også mye mindre enn før, både i forhold til tårer og irritasjon! Tror nok kanskje som lillemor sier, at det kommer av stor mangel på søvn!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp signerer på det!!

Jeg tåler MYE mindre nå enn før. Blir veldig lett frustrert og irritert, og tar lettere til tårene nå ja:)

Tror også det bla skyldes mangel på søvn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ting begynner å normalisere seg her i gården.. det er nok fordi jeg har fått bra med søvn i det siste.. blir fort irritabel når jeg ikke får nok søvn. Poden har sovet som bare det.. så jeg kan ikke klage og humøret er heldigvis på topp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tålte ingenting rett etter fødselen. Ble nok litt mye for meg på slutten med to uker overtid, og at det ble bestemt keisersnitt pga stor unge. Jeg ble også svært blodfattig (mistet 1400ml), og det virket også utmattende.

 

Men nå er jeg mye bedre! Føler at jeg tåler mer enn rett etter fødselen! Det er godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå, her er lunta kort ja ;) og det skal utrolig lite til før jeg tar til tårene, både når jeg er rørt og i fortvilelse .... men tror det kommer av at jeg har følt meg veldig sliten til tider.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så godt å høre at det ikke bare er meg.... Mulig jeg skal vise sambo denne siden, så han får se at det er andre som sliter også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...