Gå til innhold

Jippiii!!! Fant endelig EL :D

Anbefalte innlegg

Det var nok lurt å gå over fra billigtester til CB digital... Trodde aldri jeg skulle finne den, men joda, sort trekant igår :DD

Vi har kost oss annenhver dag, samt gårsdagen(EL) og ikveld.. Da må vel dette funke :)) Dessuten har jeg endelig fått normal syklus igjen etter pilleslutt :)) *jippi*

Er det alltid IKM 2 uker etter etter EL??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7888324-jippiii-fant-endelig-el-d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk takk ;) Da tester jeg om to uker..... Spent som bare det!! Har begynt å lete etter symptomer allerede :-S Ikke bra.. hehe.. Drømte om det inatt også, at jeg var gravid.. Uff, dette går over alle hauger igjen.... Kommer ikke til å klare å tenke på annet nå de neste to ukene jeg :P

Åssen gikk det med deg da??? Testet???

*spent*

Hehe, kjenner meg igjen i det du skriver ja!

Har ikke testet.

Fikk skikkelige mens-smerter i går kveld(kan ikke huske å ha fått det dagen før, men men)og ble litt smådeppa.

Smertene har blitt borte, men hun kommer sikkert snart....

Var på do nå, ingenting ennå.

Bestemte meg i går for å være skikkelig muggen, men klarte det ikke! Har ikke vært pms i det hele tatt, noe som i seg selv er ganske deilig både for meg og resten av omgivelsene.

Idag er jeg glad og plystrer?!?!

Hallo!?!?!?!?!?

Jeg skal jo være SUR!!!!!

hehe

jaja, bedre lykke neste gang!

Betyr at jeg kan drikke på festen min til helgen da!

Klem

Hehe.. Her tar man sorgene på forskudd der jeg? :P Får håpe alt dette er symptomer på det vi ønsker oss, og ikke TR... Krysser fingrene for deg jeg:

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

:) Klem klem**

Jeg tester ikke før imorgen, så får jeg se om hun kommer i løpet av dagen.

Jeg var kvalm ved to tilfeller i går og har helt vanvittig med luft i magen(1,5 uke nå), skikkelige stinkbomber og jeg som ikke pleier å prompe bortsett fra to dager når jeg har fått tr!!!(sorry!!!!!!!)

hehe

Blir mer og mer nervøs her nå, vil så gjerne at hun ikke kommer!!!!

Klem tilbake!

Annonse

Når man ikke skal lete etter symptomer, ja... ;) Jeg håper virkelig at de er ekte for deg denne gangen!!! Ser frem til symptomene, ja.. Har en følelse at det er noe med denne ppen.... Men det er nok bare fordi jeg endelig fant EL, jeg føler at vi har på en måte hatt vår første skikkelige pp hvor begge er (nesten) like ivrige på det :))

Uff, jeg glemmer jobben min jeg nå :P hihi..

Ja føles helt sikkert litt mer ordentlig når man faktisk har fått det bekreftet! Heldig som har fått bekreftet at du har el!

Nå fikk jeg gult strekkbart slim, hadde det i går også, samme forrige pp, men da var det 2 og 3 dager før ikm....merkelige greier.

Kanskje syklusen min er blitt litt lenger også?

Merker jeg blir helt stressa her jeg sitter!

Smått vondt i magen også....grrr.....jeg har jo begynt å håpe igjen jeg nå da!

Jobb? hva er det for noe? hehe

Forrige pp fikk vi ikke kost oss så mye som jeg ville pga hans eksamensperiode.. Og før der igjen var ikke han så alt for mye med. Nå er jeg jo helt besatt!!! Farlige saker det her... :P Jeg blir GAAAL av å vente!!!

Likevel så klarer du å la være å teste?? Sterkt gjort av deg, må jeg si ;) Jeg sitter her og vurderer åssen tester jeg skal kjøpe jeg... Det frister å kjøpe inn CB-digital, siden jeg fikk så bra utslag på EL-testene.. Men det er kjedelig å bruke så mye penger på det om billig-testene er like bra... Hmmm..... *gruble*

Ja men da er det jo håp! Også mye morsommere når dere er sammen om det!

Jeg har ca 7 tester liggende hjemme fra billigtester.

Gadd ikke ta i dag tidlig i og med at jeg kjente tanta komme, men nå begynner jeg selvsagt å lure...hehe

Sitter på jobben så får ikke testet før i kveld uansett.

Tror jeg skal vente til imorgen og bruke morgenurin i tilfelle syklusen har forkjøvet seg eller noe...

Koste oss i går for å sette henne i gang, men ser ikke ut til at det hjalp!

Sist kom den kl 08 og gangen før det ca kl 12, så er på 'overtid' hehe....

Nei nå må jeg slutte!

Hun kommer sikkert snart!

Klem

Visst er det håp :) For oss begge igrunn!! Tenk om vi går over til 1.tri sammen nå :) Huff, jeg håper for mye tror jeg... Kommer bare til å såre meg selv..

Hahaha! nå sitter jeg og innbiller jeg meg at jeg har murringer og leter etter ømhet i brystene.. Jadda... Erre no rart vi blir lei oss når tanta dukker opp sier nå jeg!

Får man satt TR igang ved å kose seg??

Hihi, ja sånn var jeg de første pp også, nå har jeg klart å roe meg litt, men det er jammen bare litt også! Ihvertfall nå!

Jeg pleier å sette den i gang ved å kose ja...tror det har noe med sæden å gjøre eller noe som gjør at det kommer fortere ut...aner egentlig ikke!

Kan vi ikke bare si at vi stikker over på 1. tri da? hihi

;-)

Godt å vite.. Da blir det kosing søndag om 2 uker, for å se at hun ikke dukker opp, hu derre tanta.. For vi skal jo over i 1.tri, så det blir jo ikke mye tantebesøk på oss de neste månedene ;p Hihi!! Tenk om man bare kunne bestemme sånn... *sukk*

Har du funnet navn ennå da?

Annonse

JA!!! JEG ER MED!!!!!

hehe

Nå må jeg gå på do igjen snart, klarer ikke lenge uten å sjekke....huff, men det er endel symptomer på tr her da...grrrr...HOLD DEG BORTE DIN *****!!!!

Har snakket litt om navn, men ikke kommet fram til noe ennå, dere da?

:-)

Hehe.. Jeg skjønner den :) Sjekker hele tiden selv, når jeg tror hu nærmer seg. Si fra når noe skjer da!! Jeg følger med som en hauk ;)

Vi snakker en del om navn ja, men er ikke så veldig enige... Han vil kalle vår eventuelle gutt for GARD av alle ting... Naboen vår heter GERD, så det blir lixom litt....feil... :P Huff... Mannfolk... Men vi er ganske enige om Gaute der, selv om jeg heller ville hatt Nataniel eller Sølve..

Jentenavn er helt umulig å finne.. Jeg vil så gjerne ha ei lita Irmelin, men da rynker han på nesa og spør "hva er det a???" Lurte litt på Elise... Hm... Ikke lett det der nei.. :)

Sølve var jo kjempefint da!

Hvis vi får en gutt skal han hete noe på S, tradisjon i mannen min sin familie... Liker Storm vi, men fant ut for ikke lenge siden at det er en i Hotel Cæsar som heter det og da blir det ikke helt det samme...

Uansett norrøne eller norske navn er morsomt å føre videre!

Jente er helt håpløst som du sier ja!

Har ikke klart å finne noe der ennå vi heller.

;-)

Å, da MÅ du jo bruke Sølve!! Det klinger så fint :)

Moren til samboeren min heter Sølvi, derfor er navnet litt feminint for ham..... Hehe.. Jeg kan jo igrunn forstå det da, men jeg VIIIIIL ha det :((

Storm, ja! Det er igrunn ganske fint det og. Men det ødelegger litt at en i Hotell Cæsar heter det, ja :P Er ikke akkurat heftig begeistret for HC.

Hvorfor skal det være så vanskelig å finne jentenavn da??! Tror det må bli masse febrilsk blaing i navnebøker når den tiden kommer.. Vel vel.. Den tid den sorg.. Eller var det kanskje glede det skulle stå?? :D:D:D

Hihi!!

Har vel sett tre HC episoder selv så ble mildt sagt overrasket og ikke minst skuffet da vi fant ut at Storm var blitt besudlet med et slikt rykte!

hihi

Herreguuuuuuuuud, nå sliter jeg med å holde tåta!

Like før jeg slapp ut litt frustrasjon på kollegaene mine her!

Jeg må klappe igjen!

Tror jeg har vært på do ca 30 ganger i dag!

Også er jeg skikkelig rød i ansiktet....det var søsteren min på alle tre....NEI NÅ MÅ JEG GI MEG!!!!!

Huff, hun kommer sikkert når jeg kommer hjem og får slappet av litt!

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

hehe, enda værre enn sist dette her...

Hehe.. Jeg er heldigvis alene på jobb jeg, men jeg tror de andre som jobber her har fattet sine mistanker, klarer jo ikke å holde kjeft vettu :P Har så lyst til å fortelle det til alle, men så kommer forventningene da... Jeg tror presset hadde blitt litt større da igrunn..

Det er helt uutholdelig på jobb idag!! Og dette er kun 1.dagen etter EL... Jeg kommer til å slite godt vet jeg :P Fint å ha noen å klage med idag iaffall da :) Hihi..

Ja i like måte!

Nå har jeg seriøst begynt å lure på om det er ting på gang her!

Menssmertene kommer og går men det blir liksom aldri noe av!

Men jeg skal passe meg!

Mulig hun bare er litt forsinket grunnet all snøen.....hæ? Hvor kom det fra da!?!? hihi

Var på do nå, måtte nr 2(sorry), men det er så vidt jeg får ut noe er så hardt! Jeg som pleier å måtte holde igjen når tr kommer.

Nå triller tegnene inn her du!

Skikkelig godt å ha noen å snakke med her inne, men jeg er glad dagen snart er over og, for nå klarer jeg ikke å holde meg stort lenger!

hihi gi meg styrke!!!!

Ja du har to laaaaaange uker foran deg om du har begynt allerede!

Det er jo tortur!

Jeg har hatt masse å gjøre i det siste, så har ikke hatt tid til å tenke og i går da tr smertene kom ga jeg jo opp.

Nå har jeg desverre trua igjen!

Snøen ja.. Blæh... Liker ikke snø jeg :(( *syte og klage*

Kjipe saker det der, selv om sambo tar seg av måkinga ;)

Åååå, tenk om du virkelig ER gravid da??! Mange rare tegn på deg høres det ut som! Hmmm..... :) *håper for deg* Jeg skal iaffall kaste meg over BiM imorra for å se etter resultat fra deg :) Tror du det hjelper hvis jeg tenker hardt på to streker for deg?? :D

Ja, til tross for at det er fint å ha noen å prate om det med, så kan man jo ikke si at vi IKKE psyker hverandre opp rundt temaet da :P Hehe.. Uansett-jeg tenker mye mer på det når jeg er på jobb enn når jeg er hjemme... Sikkert fordi jeg er alene her, og har masse tid til å tenke... Huffeluff... :P

Jeg digger snø!!

Vi hadde snøballkrig med 2 av nabohusene i går, kjempegøy!

Stort og smått var ute og snøballene suste!

Vi hadde bygget borg vi da så lå litt foran.

hehe

Psyke hverandre opp ja! Fy flate!

Har jo høy puls hver gang jeg har vært inne her! hihi

Nå skjelver jeg på hendene, det gjorde jeg forøvrig i går og...også er jeg kvalm, men om det er av spenning eller noe annet aner jeg ikke!

For spennende er det helt klart!

Pulsen min er 80 nå.....

Ja jeg tror det hjelper om du tenker to streker! Gjør det vær så snill!

Pliiiiiiiiiiiiiz la det være to streker!

Sorry!

Imorra er jeg sikkert tilbake og er nedfor, men så kan jeg psyke opp deg når du skal teste!!!

hihi

Hehe... Når man kan gjøre sånne ting er det jo morro da :D Vi står litt på skøyter, og har prøvd litt snowboard. Er utrolig morro det, men den skal være så forbanna kald og glatt :((( Hehe..NOE positivt er det da med den, men jeg kunne fint unnvært den!!!

Jeg skal tenke steinhardt på disse to strekene dine jeg :) Det SKAL det være nå :D

Uff, ikke bli alt for lei deg om det ikke klaffet da... Depresjoner er ikke koselig for noen :(

LYKKE TIIIIIIL!!!!!!!!

Er vel ferdig på jobb du nå, så jeg ønsker deg en fin dag, vi tastes :D

Klem***

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...