Gå til innhold

Hvilket sykehus fødte du på??


♥Tiny

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hadde keisersnitt på haugesund sykehus 08.juli, men 2 dager etter reiste eg til stord og hadde baseltida der, låg der i 4 dager fordi eg bur på stord, og det var lettare for folk å besøke oss:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahus 14 juli :) ikke sikker på rom, men mener det var nr 4??? Var ikke akkurat så sosial på sykehuset da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lå vel på 1004 jeg også tror jeg.. På rom med 2 andre (4 mannsrom med 3 senger) Lå ved døra jeg... hehe, da har vi vært på barsel samtidig da mammasgojente!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempemorsomt! Måtte ringe min søster og spørre hvor jeg lå.... Hun sa ikke den første barselavdelingen, men den andre... Er det 12 etasje, tro? Jeg har liksom blokket ut den delen av det hele ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æ fødte på kk ibergen den 20 juli, lå på obs post først og på barsel etter noen dager, totalt 8 dager..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KK på haukeland, Oda kom med ks

Lå ca et døgn på oppvåkning

et døgn på intensiv avd på hovedbygget

og resten på barsel avd

 

lå tilsammen 7 dager

 

(kranglet meg ut da, hadde de på barsel fått viljen sin hadde jeg vært et døgn til...men jeg sa bare skriv meg ut eller så bare drar jeg. Det var rett før jeg måtte skrive under på noen papirer om at jeg reiste på eget ansvar...hehe. JA jeg er kjempe sta!!!!)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fødte på St Olavs i Trondheim 17 juli.. Dem på føde-øst sa jeg var den eneste som fødte akkurat den natten, noe jeg tviler på ?!

 

Hadde værtfall et fantastisk opphold, kjempe fin avdeling, men mange trygge og flotte pleiere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fødte på Ullevål, avdeling A den 20 juli. Lå på fødestua frem til morgenen, så lå jeg en liten stund på et venterom før jeg flyttet over til hotellet. På hotellet satt jeg mest inne på rommet. Var helt "fortumlet", så jeg satt der i tre dager og prøvde å "summe meg". Hadde masse besøk (stor familie). Og hver gang det var mat-tider gråt Karsten (typisk?!), så da spiste vi på rommet... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ullevål avd. B, den 19. juli. Skulle ha fødet på A, men der var det fullt,gitt. Fikk verdens søteste JM til fødselen, og hadde et veldig hyggelig opphold. Var 4 dager, 1 dag ekstra, for jeg hadde problemer med ammingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

St. Olavs, 11.juli, ble keisersnitt på meg, så jeg lå på barsel. kjempe flott på barsel. Alle med eget rom og mulighet for far å overnatte. Toppers!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk komme inn på avdeling A den 19....

Kom inn klokka (ca) 20. Men fødselen strakk seg til klokka 0030, derfor gutten min har fødselsdato 20/7... De påstod at det ikke var noen andre fødsler der når jeg holdt på!! (Men jeg ble nå liggende på ett venterom til jeg hadde fått pressrier, jeg altså, så jeg tror de sa det for å "berolige" meg!) :o)

 

Lå du på hotellet etterpå eller var du på barselavdelingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Sykehuset Buskerud HF 23. juli - det var en veldig varm dag, så jeg gjorde det unna på 40 minutter før solen nådde rundt til rommet der jeg lå - haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...