Gå til innhold

Hvordan går det med IKM uke 5 jentene?

Anbefalte innlegg

Ja, du! Den er jeg med på!!!

Håper like mange her får positivt som de andre ukene på nyåret!! Helst alle som en da:)

Godt det ikke bare er jeg som har skikkelig humørsvingninger!! Skal vi avtale at det er ett godt tegn??

Fortsetter under...

Dytter litt på denne tråden, jeg. Selv har jeg ingen symptomer, bare humørsvingninger. Jeg er veldig usikker på om vi traff el denne pp, men jeg klarer ikke å la være å håpe! Men jeg har ikke IKM før til slutten av uka, så det er fortsatt leeeenge til jeg får noe svar.

Noen som har begynt å teste?

Lykke til alle sammen!

ikm idag (fortsatt ingen tegn etter tante rød så vi får krysse fingrene)

er i 1 pp - har jo egentlig ikke forventet at det skulle klaffe så fort !!!

Symptomene jeg har nå er:

murringer /verking i mage & korsryggen

småfryser

litt ømme pupper

stikkinger i pupper /mage

trøtt

økt utflod

oppblåst

Annonse

Jeg lurer litt på om jeg skal teste i morgen.. Ikm tirsdag.

Vet den er negativ, så det spiller egentlig ingen rolle sånn sett.. Men den dreper jo uansett det lille håpet som alltid er der da.. Og det er jo egentlig litt godt å late som/tro og håpe at man kanskje er gravid alikevel...

Vet rett og slett ikke om jeg klarer å la være..

Patetisk;)

Vondt i puppene, strekk nederst i magen, murring fremme i magen, ulidelig trøtt, tissetrengt, luft i magen........ men det er jo egentlig ikke noe nytt....:( Man finner vel de symptomene man vil.....iallefall jeg..

Vi kan jo bare håpe;) Har ikm mandag eller tirsdag.

Jeg føler meg rett og slett gravid sånn som sist i begynnelsen. Er liksom stinn og rar nederst i magen (har ikke luft i magen). Skikkelig humørsyk i går. Og hodepine :( Men jeg har ikke IKM før om en uke! Og er bare 7 dpo, så jeg synes det er usannsynlig at jeg skal ha symptomer så tidlig. Sist merket jeg jo ikke noe før langt over IKM, men da lette jeg jo ikke heller da ;)

Hvis jeg hadde EL når jeg trodde i hvertfall. Æsj. Får prøve å holde ut til torsdag - da er jeg 11 dpo og det er over 50 % sjanse for at testen viser positiv hvis jeg er gravid...

Ha en fin dag folkens!

Har IKM på fredag den 2.

Føler egentlig ingenting? Hverken graviditet eller mens på vei....

Det største "problemet er at jeg har så vannvittig lyst til å teste NÅ! Hehe. Blir litt tidlig det, da;0)

Annonse

Kjekt å høre at folk har begynt å teste positivt allerede!!!

Her i gården kjenner jeg ingenting. Hverken tr eller noe annet for den saks skyld. Skal vedde på at tanta kommer en uke over tiden. Hadde vært typisk. Skal prøve å ikke teste før jeg har gått en uke. Må holde meg litt i ørene, ellers kan dette bli dyrt!!!

I dag har jeg fri, og skal flytte ut enda flere ting fra det gamle huset. Ellers blir det litt maling og pludring. Gleder meg sånn til å flytte fra dette stusselige huset!!! Det blir fantastisk å få skikkelig trykk i dusjen, og ikke så mye vann i rørene på kjøkkenet... Her gjelder det nemlig å være obs når man skrur på varmtvannet i springen. Faren for eksplosjonsartet vannsprut er overhengende. Men når jeg klager til kjæresten sier han bare at dette er at gammelt hus med sjel.... As if!!!! I såfall djevelen forkledt som hus!!!!

Tadaaa!

Gratulerer til Mammaen til to prinser! Så gøy! Jeg merker at jeg er veldig testesyk, selv om jeg ikke har IKM før på fredag. Og selv om jeg egentlig ikke tror det klaffa denne gangen. Men en liten sjanse er det jo.....

Lykke til med testinga, alle sammen!

Har IKM i dag jeg! Testa på lørdagsmorgen, var negativ da, man kan jo hende det bare var for tidlig:)

Ikke merka så mye til symptomer da, var litt svimmel og kvalm 1 uke etter el, mere vondt i hodet, og må oftere på do, men siden dette var første pp med pergo, så er det mye mulig det er den som kødder litt.....

Men håpet er her så lenge tr holder seg vekk:)

Lykke til alle sammen!!

Har ikke testet, men i morges kom det bittelitt brun utflod - trodde tanta var på vei. Skiftet til og med nicket mitt, men den lar vente på seg gitt.

Håper håper at den ikke kommer og at jeg kan ta en test i morgen som viser "Gravid" !!

Negativ test søndag, IKM i dag.. Merker lite tegn til tr, men ikke noe særlig mer til noe annet heller..

I tillegg har tempen sunket litt de siste dagene, den som var på god vei oppover!! Men men...

Har legetime om litt over en uke.. Orker ikke lure mer...

Men har alltid ett lite håp til det motsatte er bevist:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...