Gå til innhold

Press nedover før 12.uker

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner litt press nedover i underlivet, litt som under mensen, og litt som på slutten av sist svangerskap. Jeg er tolv uker på vei på fredag. Hva kan dette komme av, er det noen som har opplevd lignende og vet hva det kan være?

Ellers så må jeg stadig tisse, jeg har ømme pupper, mye mageknip og store søvnvansker. Er kjempetrøtt men får ikke sove godt å lenge av gangen, både fordi jeg våkner av meg selv om natten og fordi lille jenta mi våkner veldig tidlig. Heldigvis tar pappaen henne som oftest da, men jeg får ikke sove likevel. Trenger råd og tips :o)

Er i full jobb, og blir bare kvalm om kveldene når jeg ikke har spist på en stund, så alt virker som det er i orden, men er dette presset jeg ikke blir trygg på, har kjent det et par dager nå.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7887929-press-nedover-f%C3%B8r-12uker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

akkurat sånn hadde jeg også, i mitt første svangerskap... kontaktet lege, var til undersøkelser, og alt var fint. ahn ble en vidunderlig perfekt liten gutt... som nå er to år gammel... sykepleieren på sykehuset sa at mange har det sånn, og at det sjelden er farlig!

tvi tvi... knip masse, og legg deg med beina høyt når du har muligheten...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...