Gå til innhold

????????????????

Anbefalte innlegg

Skrevet

God morgen.

Her er det litt mandagsmorrasbluuuues i dag.

Min knallfine tempkurve fikk i dag et stygt fall,derfor har jeg heller ikke testet enda,mye mulig jeg gjør det iløpet av dagen uansett om tante ikke dukker opp med det første,på en måte er det bedre å vite.

Jeg er så skuffet,var så optimistisk,føler meg dum som trodde det var noe på gang når det tydligvis ikke var det,i går innbildte jeg meg til og med at jeg kanskje var ørlite kvalm..HA HA dumme kvinnfolket.

Søtt innlegg fra hun som klarte det etter 11 år her.

Men for oss vil ikke ivf bli aktuelt,og 11 år har jeg ikke,da er jeg rundt 50.

Pokkers møkkatemp..!!!!!!!!!!

Lykke til jenter,håper på noen gode nyheter her i dag:)

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære Skifer!

Sitter her og er kjempe-ergelig på det temp-fallet ditt i dag (enig; møkkatemp!!!!!)

Vil ikke helt tro på det, så gir ikke opp håpet før evt. tanta kommer (hun kan bare våge!)

HVIS hun kommer har du ALL grunn til å bli kjempeskuffa! Men du har ingen grunn til å kjenne deg dum, alle tegna tyda jo på at det hadde klaffa denne gangen.

Er skuffet sammen med deg, men tviholder på håpet så lenge det er mulig.

Klem

Skrevet

Hallo kjære Skifer! Så utrolig irriterende dette var. At ikke den kroppen kan være litt mer entydig. Disse tempkurvene er jo ikke til å bli helt kloke på heller. Men jeg skjønner godt at du lar deg rive med i fallet, been there, done that... Jeg håper jo selfølgelig at den skyter til værs igjen imorgen jeg da.

Skuffet blir man jo, og du hadde jo all mulig grunn til å være optimist, men man er ikke dum for å håpe og tro på at man lykkes da.

Det er jo håpet og troen som gjør at vi lander med begge beina (til slutt) hver mnd.

klem til deg

Skrevet

Ikke gi opp helt enda Skifer. Etter å ha studert FF-charts for gravide i et utrolig antall timer, har jeg kommet til at noen har et stort temp-fall rundt ikm for så neste dag å få en stor temp-stigning. Klamre deg til det du. Håper tanta de klarer å holde seg unna. Synes det er direkte ufint hvis hun nå dukker opp etter å ha holdt deg på pinebenken i hele helga.

klem fra

Skrevet

Ikke gi opp, Skifer; ikke sikkert det er kroken på døra likevel.

Jeg fikk fall på nesten 0,3 grader på IKM-dagen selv om jeg var gravid (men da hadde jeg smugtestestet, så jeg var mest redd for "falsk alarm"). Så gikk det opp ca. 0,1 dagen deretter og har ligget stabilt +/- siden.

Lykke, lykke til. Krysser det jeg har å krysse med!

Hilsen fra

Skrevet

Krysser det som krysses kan! Det er fremdeles håp så lenge tanta holder seg borte!

Skrevet

Krysser alt jeg har for tempstigning og blått kryss i morgen....

Fordi du fortjener det...C";)

Klem fra

Skrevet

Krysser jeg også!

Håper du slipper uønsket besøk...

Skrevet

Kjære deg, skifer - vi har alle vært der, tro meg. Omtrent hver måned innbilder jeg meg med sikkerhet at jeg er gravid - alle tegnene er der jo! Detter er jo fordi vi ønsker oss dette så inderligt og det er ikke noe galt med det - og du skal i alle fall ikke føle deg dum!

Noen ganger så lurer kroppen oss fælt - vi tror vi er gravide og så vi det ikke (det skjer som oftets). Andre ganger så tror vi, at vi ikke er gravide, men så er vi det likevel (det skjer også!).

Skrevet

Tusen takk for alt det fine dere skriver til meg,

sier det igjen jeg..er sååå godt å ha dere her((((klemmeklemme))))

Tante er bortevekk enda hun.

Er vanvittig spennende dette,selv om jeg nok ikke helt

klarer å tro noe kan være på gang alikevel.

Er på do og sjekker i et sett,blir helt tussete i hodet her***

Ha en fin kveld:)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...