Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 har hatt avvenning for noen uker siden, og det har gått rimelig greit. nå går det greit når han våkner i feks 00/02etc tiden, men når vi kommer over 04, så er han mer urolig/"sinna"..... Storebror våkner rundt 06, så jeg har vært lite lysten på å være oppe og prøve å få minsten til å sovne igjen - en time feks... jeg vil helst bare sove... så jeg har vært svaaaaak og gitt ham i den tiden... men... - jeg bør vel kutte ut dette måltidet og - eller? når er det ok at han får da? (vel sånn egentlig er det vel snart på tide med full ammeslutt da...)
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #2 Skrevet 22. januar 2007 Mulig barnet ditt er sultent - og ikke bare vil ha kosen. Vi har hatt perioder hvor frokost ble inntatt kl.04 om natten. Da ikke pupp, men grøt eller brød. Men om du gir et godt og stort kveldsmåltid så skal ikke puppen være nødvendig. Da er det vel mer som du sier at du er svak. Da er vel du problemer og ikke barnet? Prøv med vann eller noe fruktmos du har på nattbordet. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #3 Skrevet 22. januar 2007 han spiser ca1 skive til kvelds. + pupp
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #4 Skrevet 22. januar 2007 Jeg kjenner meg igjen! Vi har bare igjen måltidet på morgenkvisten som blir inntatt mellom 5 og halv sju en gang. Det betyr at jeg får sove minst 1,5 time til noe jeg takker og bukker for. Men nå er det på tide og slutte for jeg blir jo så trøtt av dette pluss at det hender seg det blir litt kamp midt på natta også. Hun skjønner jo ikke helt når det er greit å få om natta. Men jeg gruer meg!!!!!!!!! Er redd hun skal begynne å stå opp klokken seks om morgenen. Mi er snart 16 måneder. Hvor gammel er din?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå