*Lenn* :-)) Skrevet 22. januar 2007 #1 Del Skrevet 22. januar 2007 Heisann! Leste akkurat at du nettopp har fjernet høyre eggleder. Der har jeg også akkurat gjort.... Også jeg tok også bort den høyre. Tenkte bare å høre med deg hvor lang tid du har mellom operasjonen og nytt forsøk? Vi skal prøve litt på vanlig måte først, og er usikker på hvor lenge vi må vente til det er OK. På sykehuset sa de 1-2 mnd så kunne vi forsøke igjen...... Og hvor lenge etterpå sa de at dere kunne ha sex...? Vet du om det er noe restriksjonen på det? Jeg har sluttet helt å blø, så infeksjonsfare er det vel neppe.... De sa ingenting på sykehuset. Og jeg glemte å spørre ) Og så kan jeg nevne at jeg også kjenner det på den siden der egglederen var, at det innimellom er en dump sår smerte.... Det er visst veldig vanlig å kjenne "ting & tang" i lang tid, det er tross alt et inngrep, og det vil danne seg blodkoagulasjoner som kan trykke litt på. Hvilket forsøk holder du på med nå forresten? Og kan jeg spørre hvorfor dere må ha prøverør? Vi har hatt 5 forsøk (1 IVF og 4 frys der ett ble avbrutt pga døde egg) Vi hadde defekt eggleder som grunn, men nå er den borte (heldigvis!!) Mange spørsmål her, håper du vil svare ) Klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7887727-rldo-o/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
RLDO Skrevet 23. januar 2007 #2 Del Skrevet 23. januar 2007 Hei Lenn. Beklager at jeg ikke har svart før, men har hatt data problemer og har ikke kunnet skrevet noe her inne siden søndag. Det har gått tre mån fra operasjon til nytt forsøk. Ang det med sex så sa dem ikke noe. Var ikke akkurat det jeg tenkte å spørre om heller, fristet ikke akkurat der å da..... Men vi prøvde oss etter ca to uker og det gikk bra. (Jeg blødde ikke noe etterpå) Jeg har ikke kjent noe på høyre side før etter at jeg satt inn egget. Det føltes å vemmelig siden det var sånn det startet sist også. Men nå de to siste dagene har jeg kjent "stikkinger" på begge sider. Fortsatt er den klump følelsen på høyre side, men ikke hele tiden. Er på rugedag 7 i dag og dette er 2 forsøk. Sambo har sterilisert seg det er derfor vi driver med prøverør. Alt var jo bra med meg, men så var det jo ikke det alikevel..... Syns fortsatt det er rart at jeg får ut så få egg og nå slet vi med befruktningen også. Hadde vært godt å hatt noen på frys...... Men tror vi komer til å forlange en litt grundigere samtale om det ikke går denne gangen. Håper dere kan få det til på vanlig måten da:o) Skulle gjerne sluppet denne påkjenningen som dette er, men samtidig så er detgått å kunne få hjelp også..... Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7887727-rldo-o/#findComment-7917597 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lenn* :-)) Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 24. januar 2007 Takk for svar! ) Nei sex er ikke akkurat det første du tenker på etter en sånn opplevelse....Men likevel er det greit å vite det ifbm prøving og sånn..... Jeg kjenne noen slags vage stikninger innimellom, ca to uker siden operasjonen i dag. Utenom dette kjenner jeg ingenting. Alt har tydeligvis gått som det skulle. Jeg ønsker deg alt godt for forsøket - håper du lykkes!! Har hørt at det er utrooolig mange storker ute og flyr i år ;o) 2007 skal bli året vårt ) Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7887727-rldo-o/#findComment-7927165 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå