Gå til innhold

Mellomnavn til Thea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hmmm... Er vel ikke klodens mest kreative, klarer ikke finne på noe guttenavn til vår kommende sønn, men skal prøve:

Thea Marie

Thea Maria

Thea Andrine

Thea Isabelle

Thea Veronika

Thea Sofie

Thea Martine

Thea Hermine

Thea Katrine

Thea Kristine

Ja, det var det jeg kom på! Lykke til i navnjakten!

Annonse

Ikkje for å vere FOR pirkete, men det heiter dobbelt fornamn og ikkje mellomnamn. Eg har alltid brukt det andre fornamnet mitt og sagt at det var mellomnamn, men det er feil. Mellomnamn er etternamn, enten det eine namnet til foreldra dine, eller kanskje pikenamnet ditt...

Men Thea Sofie var veldig fint :)

Nei, det er fornavn!

Eg sjekka dette då eg skulle skifte namn. Dei ba meg oppgi namnet mitt og eg oppgav det andre fornamnet mitt som mellomnamn og då kom eg ikkje opp i registeret, fordi det IKKJE var eit mellomnamn men eit fornamn. Eg har alltid trudd at det andre fornamnet var eit mellomnamn, men offisiellt er det ikkje det altså! Det sa dei på folkeregisteret og dei burde jo vite...

Eg har no to fornamn, eit mellomnamn (mitt gamle etternamn etter at eg gifta meg), og eit etternamn (namnet til mannen min)

Viss ein vil ha to etternamn på ungen, og ikkje vil bruke bindestrek mellom må det eine namnet bli mellomnamn. Eksempel: Anne Marie Jensen-Hansen (to fornamn og to etternamn) eller Anne Marie Jensen Hansen (to fornamn, eit mellomnamn og eit etternamn)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...