Gå til innhold

melding om ny "deltager" :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann.

GRATULERER!

Jeg har masse symptomer, men negativt resultat på testen i går. Har (dersom jeg er gravid) termin 08.10.2007.

Har ømme,stikkende bryst, murring i magen, kvalm, så jeg tenkte det ville vist på testen.. Men men.. Det viser kanskje senere i uka. En kan jo ikke innbille seg alle disse symptomene vel..?

Noen som sliter med lignende?

Hei Stormcircle,

Hadde du siste mens 30.12? Det hadde nemlig jeg, og har beregnet evt termin til å være 8.10.07. Har vært småkvalm en uke nå, og litt stikking i puppene. Håper jeg er gravid og at det ikke er PMS. Tror jeg tester på torsdag eller fredag hvis mensen ikke har kommet til det.

Krysser fingrene for oss begge!

Jeg hadde siste mens 01.01. Har hørt litt forskjellig om hvor tidlig en kan merke det. Noen kan visst merke det nesten med en gang. Jeg merket noe på sist tirsdag for første gang. Dette blir min første i så fall:)

Jeg klarer ikke helt å forstå at jeg kanskje er gravid, men innbiller meg at det må være noe annet. Vi har prøvd en stund, så en "kjenner etter" hver mnd. Jeg er redd at jeg kanskje lurer meg selv. Men finner ingen god forklaring på hva det ellers kan være. PMS i ei uke er vel ikke vanlig?

Jeg venter uansett "uka" neste mandag,såå lenge til.. Men kan kanskje teste til helga. Uff, dette ble mye mas. Er litt kaotisk i både kroppen og hodet:)

Lykke til!!

Jeg merket også noe fra forrige tirsdag. Jeg har veldig lyst til å bli gravid, så jeg er litt redd jeg går og innbiller meg ting. Har akkurat sluttet på pillen etter nr 1, så det er egentlig første forsøk. Brukte lang tid forrige gang...

Hm, kjenner at det ikke er sikkert jeg greier å vente helt til torsdag med å teste. Synd testene er så dyre (har ikke sånne billigtester jeg).

Annonse

Annonse

Det var leit, snart-nummer-2.

Jeg har blødd litt denne uka, med menssmerter så jeg trodde håpet var ute, men nå slutter det og jeg føler meg fremdeles gravid.

Var til legen men ho ville ikke undersøke meg. Ho konkluderte kun med at det var mensen (noe det ikke var) og sendte meg hjem!

Jeg kjenner kroppen min godt og det var ikke en mensblødning. Skal prøve å vente med å ta test til søndag.

Håper det klaffer neste gang for deg snart-nummer-2! Ønsker deg lykke til.

Hei

Henger meg litt på her :)

har hatt mensen 28.12.2006, og hvis jeg er gravid har jeg termin 5.oktober 07.

Var litt utålmodig og tok frem testeren og testet forigårs, men den slo ut negativ. Har hatt liten blødning oxo, men krysser fingrene for at det kun er for at egget har festet seg.

Lykke til til dere som fortsatt er i tvil

gratulerer til dere som har fått bekreftet det :)

Hei. Da ble det ikke oktober på meg.

Jeg mistet trolig på torsdag. Godt at jeg ikke var komt lenger i svangerskapet ihvertfall. Det verste er at jeg merket at jeg var gravid så fort, hadde kanskje vært bedre om en ikke visste noe i det hele tatt.

Får kanskje satse på november nå da:)

Lykke til videre alle sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...