Kakebakesøte Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 Bor i Akershus. Det er ikke vind, men 9 kuldegrader. Er det for kaldt å sove ute i vognen?Hun er 11 mnd forresten. Veldig glad for svar!
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #2 Skrevet 22. januar 2007 Det går bra! Pakk henne godt inn. Det blir uansett ikke så kaldt nede i vognen. Førstebarnet mitt sov ute hele tiden, jeg satte en grense på 10-12 kuldegrader. Hun var aldri kald da jeg tok henne opp. Hun hadde forøvrig på seg body, strømpebukse og ulldress oppe i voksiposen. Under voksiposen bruker jeg ullpledd, og har gjerne et ullpledd over når det er som kaldest!
To fine gutter Skrevet 22. januar 2007 #3 Skrevet 22. januar 2007 Neida! Det går kjempefint å sove ute selv om det er så kaldt. Gutten min på snart 11 mnd sover ute uansett. Har sovet ute i -12 også. Bare kle godt på de, og pass på at de har det lunt. Sjekk heller litt oftere enn du ellers ville gjort. Min gutt sover bedre jo kaldere det er :-)
Gjest Skrevet 22. januar 2007 #4 Skrevet 22. januar 2007 Det går fint ja, men ta på kuldekrem i kinnenne:)
Kakebakesøte Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. januar 2007 Så flott, Tusen takk for svar alle sammen! Nå er hun lagt ute med ullundertøy og div på seg. Ligger tullet inn i et hjemmestrikket ullpledd også, så jeg tror hun har det lunt og godt. Og selvsagt kuldekrem i ansiktet Ha en fn dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå