Gå til innhold

hvordan ser en typisk guttemage/jentemage ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner meg ikke på det der:-) Flere som sier at jeg har annerledes mage nå enn da jeg gikk med sønnen min, men jeg ser det ikke selv...syns den er lik...mage er jo mage:-) Noen sier jeg har spiss mage, andre rund...selv ser jeg at det er kommet litt ekstra i midje...hvordan ser en typisk guttemage/ jentemage ut? Noen som har bilder...vil gjerne studere å finne ut av det:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godmorgen

Det sies at har man spiss mage og ikke kan se bakfra at du er gravid, får du gutt. Blir det jente sies det at man får en bredere mage og blir litt mer rundere i kantene.

Jeg fødte jente sist og så ut som en flodhest, mens nå har jeg bare magen og skal ha gutt.

Tror vi skal ta dette med en klype salt. Så lenge barnet er velskapt er vel det det viktigste.

Vi dro på 3d UL for å være sikker, så ikke stol blindt på disse "kjerringrådene"

Lykke til:)

Camilla

Skrevet

Jeg hadde typisk guttemage i begynnelsen ,så alle sa du får garantert en gutt.. men magen endra seg og ble mer rund og vi venter jente ifølge 2.ul.. Som nevnt over er guttemagen - spiss.. jentemagen- rundere.. men ganske individuelt tror jeg:-)

Skrevet

Jeg har født tre jenter før, og har da lagt på meg mye. Var bred, men nå som jeg venter gutt, uke 36, har jeg lagt på meg bare 4 kg, og har bare magen. Ikke bred som før. Jeg tror det er forskjell på jente og guttemage. Det har vært slik hos meg i allefall.

Skrevet

Jeg har født to gutter.Begge gangene har folk hatt meninger om jente eller guttemager-veldig sprikende oppfatninger.Like mange har ment jente som gutte mager.Spes med siste man kom fremmende frem på kafe og butikk og kommenterte at det var jente mage.Men babyen ble en skikkelig guttegutt.

Også denne gangen får jeg høre like mye av hver.Men nå vet vi ikke kjønnet.

Har gått opp ca 18 kg hver gang,og de har jo fordelt seg litt på kroppen.

Skrevet

Hei og hopp

Venninnen min og jeg har termin samme dag i mars. Vi var vel i utgangspunktet ganske like i kroppen før gravidideten. Hun venter jente og jeg gutt. Og magene våre er veldig forskjellig. Min er spiss og mere tut, og hennes er rundere og større liksom...

Hilsen

Skrevet

Jeg har visst hatt typisk "guttemage" begge gangene, jeg! En rund kule midt på magen, ikke noe på sidene eller andre steder. Var flere som påstod at jeg skulle ha gutt forrige gang ;0)

Men fikk jente da, og venter gutt nå. Det eneste jeg synes er forskjellig nå, er at magen er litt høyere enn da storesøster lå inni den...

Skrevet

Jeg har visst en veldig typisk guttemage OG venter gutt :)

Ta en titt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...