Vladimir og Estragron Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 Vi har arva skinnposen som samboeren min hadde som barn, og i dag er det så kaldt at vi skal bruke den syns jeg (i stedet for ullteppe og dyne.) Minus fem grader her. Men hva slags klær har dere på ungen når den ligger i pose? Ullteppe eller annet oppå posen? Trenger tips.
Mersa og gutta <3 Skrevet 22. januar 2007 #2 Skrevet 22. januar 2007 Vi bruker skinnposen jeg hadde da jeg var liten. Når vi bruker den har jeg bare på han en jakke, god lue og votter. Resten av kroppen er jo så godt ned i posen at det ikke er behov for noe mer....Han er god og varm når jeg tar han opp
Blomman Skrevet 22. januar 2007 #3 Skrevet 22. januar 2007 min trenger bobledressen sin nedi skinnposen ved minus fem for å holde varmen- har bare vindtrekket over. ja også har han lue og votter selfølgelig. Ved over null grader brukr han ullfleece dress
Vladimir og Estragron Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. januar 2007 TAkk for svar! Vi har også ullfleecedress, jeg prøver det i dag, så får jeg følge litt med om gutten er for varm eller kald. Pluss lue og votter selvfølgelig
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 22. januar 2007 #5 Skrevet 22. januar 2007 som oftest når det er 4-5 minus. har jeg bare på han strømpebukse, ullsokker. har body og jakke, eller en tykkere genser over bodyen. pakker han godt inni posen. og legger pledd eller dyne over. ser litt an. skinnposen er varmeregulerende. har aldri opplevd at gutten min er svett i posen, heller ikke kald!!
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 22. januar 2007 #6 Skrevet 22. januar 2007 votter og lue selvfølgelig også da:) og putte hendene godt nedi også!
Gjest Skrevet 22. januar 2007 #7 Skrevet 22. januar 2007 Når det er rundt -5 så har schnuppa på seg bobledress (med ullundertøy under), hals og lue + votter når hun ligger nedi posen sin. Hun må det for å ikke bli kald. Har stormtrekket over posen også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå