Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 vi har gutten vår sitte forovervendt av diverse årsaker,som jeg ikke orker å ta opp igjen nå. Og når jeg spør om et sete er bra så får jeg bare til svar at,nei,det er forover så det er ikke bra.Var jo ikke det jeg spurte om!!Selv om gutten sitter forovervendt så vil jeg jo ha et bra sete!!! Er irriterende når folk ikke holder seg til det en spør om.Jeg vet jo at bakover er anbefalt,men i noen tilfeller går det bare ikke!!
Hoppetussa Skrevet 22. januar 2007 #2 Skrevet 22. januar 2007 Hmm.. den tråden har jeg ikke lest, men det var vel noen som ga sin subjektive mening da. Det er to tester jeg har sett av barnebilseter, den ene finner du inne på www.motor.no og den andre har fbi på nrk publisret.
adelia*termin 18/10* Skrevet 22. januar 2007 #3 Skrevet 22. januar 2007 Besafe sine seter er veldig bra. Jenta mi satt også forovervendt, noe annet gikk ikke. Har vært veldig fornøyd med det setet. Har kommet bra ut i tester også
cathrine&emma Skrevet 22. januar 2007 #4 Skrevet 22. januar 2007 heisann... jeg har forovervendt stete til jenta mi, det heter maxi cosi.. og er stor fornøyd med deg:) de sa oxo der jeg kjøpte det at de selgte mest forovervendt seter i den alderen...eller så har du oxo britax sine seter som skal være veldig de bra, men jeg synes at maxi cosi sin var lettere å montere og de hadde mere støtte rundt hodet
mai mammaen til to Skrevet 22. januar 2007 #5 Skrevet 22. januar 2007 vi har besafe izi combie eller noe sånt.. sitter foreløbig bakover da.. men det kan man snu fremover og..vi er veldig fornøyd med det.. vet at de selger dem bare forovervendt også....
mammmamia ** Skrevet 22. januar 2007 #6 Skrevet 22. januar 2007 Skjønner at det ikke går i noen tilfeller, men det er også veldig viktig å opplyse om at bakovervendt er best, for det er ikke alle som vet bedre :-) Men om du skal kjøpe fremovervendt sete ville jeg absolutt gått for et rent fremovervendt et, ikke et kombisete..! F.eks. Maxi Cosi Priorifix, det er et sete som er beregnet på fremovervendt montering :-)
nickoline og supermann Skrevet 22. januar 2007 #7 Skrevet 22. januar 2007 Kjøp be safe izi combi. Det kan du bruke begge veier. Gutten min sitter bakovervendt i det foreløpig og sitter som en prins. Det ser ganske sikkert også'!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå