Beth Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 Hallå! Da var visst syklusen tilbake på 27 - vakna til positiv el-test i dag, så da får vi sjå kva vi kan greie å lokke gubben med på i løpet av dei to første dagane... Eigentleg kjekt at skrotten verkar (om ein kan stole på el-testar, da - men det murrar også på begge sider). mvh
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 22. januar 2007 #2 Skrevet 22. januar 2007 Hei Beth Et hvert tegn på at kroppen virker er jo gode tegn.. Ønsker deg og gubben noen fornøyelige dager fremover C";). Måtte det gi godt grunnlag for spenningen rundt ikm. Klem fra
skifer Skrevet 22. januar 2007 #3 Skrevet 22. januar 2007 Flott med EL:) Da får dere kose dere masse med babylaginga. Lykke til.
Litenspire *150711*høygravid Skrevet 22. januar 2007 #4 Skrevet 22. januar 2007 Heia Beth og heia kroppen. Her er det bare å skru på sjarmen og ta fram fristerinneegenskapene. Positivv EL test og murring på rett sted er glimrende utgangspunkt for et godt forarbeide. Lykke til!!
martine68 Skrevet 22. januar 2007 #5 Skrevet 22. januar 2007 Hei vennen. Dette høres jo lovende ut. Du får legge opp til tidenes sjarmøretappe så skal du se det blir resultater. Synes jeg så du antydet at du snart hadde tenkt å gi deg. Håper du ombestemmer deg å blir her en stund til. Jeg har også "lekt med tanken" om å gi meg ved årskifte 06-07, men så klarer vi liksom ikke helt å gi oss. Vil så gjerne ha et lite nusk da. Lykke til med innsatsen i dagene som kommer. stor klem fra
gull-ønske Skrevet 22. januar 2007 #6 Skrevet 22. januar 2007 Vi heier litt ekstra på deg Beth, vil ikke at dere skal gi dere før dere har lykkes. Håper for dere!
nungo Skrevet 22. januar 2007 #7 Skrevet 22. januar 2007 Det høres svært lovende ut, Beth - du er jo i den desidert beste fasen av syklus, så da er det bare å stå på! Ønsker dere en svært fruktbar uke!
Beth Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 23. januar 2007 Ja, ja, da har vi fått lagt inn ei lita aksje, for å seia det slik. Kjempevondt på begge sider i går kveld, så da får vi håpe aktivitetane ber frukter. Den som lever, får sjå. Eg er liksom litt optimistisk akkurat rundt el, men ut i neste veke sig vel realitetane på igjen. Sukk. Takk for alle heia-rop - det kan trengast! Klem frå
bente69;) Skrevet 23. januar 2007 #9 Skrevet 23. januar 2007 Nå er du vel midt i viktige oppgaver...hehe Håper masse aktivitet belønnes med positiv test. Tvitvi Beth:)
*BLÅFUGL* Skrevet 23. januar 2007 #10 Skrevet 23. januar 2007 Hei Beth- Høres lovende ut.... det blir jo kjekke dager for dere framover da :-)) Skal krysse fingrene for dere jeg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå