Gå til innhold

Desember: Brrrrr her var det kaldt i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt hadde skrudd av ovnen i går.... Og i natt var det kaldt ute, til en forandring. Så i stua var det 14 grader når vi stod opp. Så nå er det fyr i ovnen, og temperaturen er oppe i rimelige høyder...

Lillegutt har feber og snørrer. Spydde i natt, men spiser frokost nå. Så får vi håpe det går fort over...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha, Mia gjør akkurat det samme. Men jeg prøver å huske på å sjekke ovnen før jeg legger meg. Så i dag var det ikke så kaldt inne, men ute er det - 9,6.

Skrevet

brrrrrrrrrr....d hørtes lite kjekt ut..

Lure oss har ingen ovner på og jammen ble d ikkje frost i bergen og i natt..så her va d hele 11grader på morningen..fyttigrisen!!!!!

Har spreng-fyrt i heile dag. e jo ekstra frossen i kroppen no som eg e gravid. e d mulig???eg fryse jo non-stop jo.

Ligge på sofaen å hutra under teppe når d e 28grader her inne. stakkar jørgen blir jo heilt kokt..hihi..

No kosa eg meg på nett mens eg høre på pappaen som leka m snuppa i badebaljen..blir helt varm i hjertet, e så koselig..hehe...snufs..litt ekstra sentimental om dagene og eller???neida...!!

kossn står d til med deg om dagene då?fæl tannverk såg eg..kan ikkje si ant en STAKKAR deg, og håpe du får fikset d fortere enn svint!

klem

Skrevet

Jo, det går bra. Gutten er syk igjen. Feber og hoste. Veldig utilpass, så det blir litt slitsomt i lengden.

Ja, det er lett for å bli litt sentimental når man er i sånne omstendigheter som deg. Så koselig atte. Formen da?

Tannlegen får vente, håper det kan bli en råd i morgen.

Skrevet

formen e overraskende bra.

Eg blir fort dårlig om eg e veldig slitn, ellers ingenting å klage over:)

Trøttheten e komt for fult,men d e no bare en fase eg må igjennom!

Stakkar prisen, har vert mye sjuk no..Men e jo ganske vanlig når de begynne i barnehagen, får alt som e å få då ofte.

Ka ska du imåro som kan fikse au'en???

Skrevet

Er stygt redd jeg må rotfylle..... Og jeg som virkelig ikke liker tannleger. Men det skal bli godt å ha en smertefri munn igjen. Det er faktisk bedre enn det var på lørdag, så kanskje jeg lurer meg til en dag ekstra ;-)

Skrevet

hihi...jo fortere du får d gjort jo bedre e d..men eg forstår du grua deg, e jo alldeles pyton å gå til tannlegen!!!!!

Eg hata aller mest bedøvelses sprøyten..syns den e kjempe ond..herregud, skikkelig pyse vettu..hehe

Skrevet

Nei sprøyta er ikke ond. Men får grøsninger bare med tanken på når de skraper på tennene.... uff

Skrevet

Har være veldig kaldt her nå en ukes tid. Har vært rundt -10 til - 14 grader ute.

I går var det - 10 grader, og i dag fikk vi 3 grader pøsregn. Nå er det 0 grader og sludd.

... Spent på været i morgen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...