Gå til innhold

Desember: Brrrrr her var det kaldt i dag

Anbefalte innlegg

Lillegutt hadde skrudd av ovnen i går.... Og i natt var det kaldt ute, til en forandring. Så i stua var det 14 grader når vi stod opp. Så nå er det fyr i ovnen, og temperaturen er oppe i rimelige høyder...

Lillegutt har feber og snørrer. Spydde i natt, men spiser frokost nå. Så får vi håpe det går fort over...

Fortsetter under...

brrrrrrrrrr....d hørtes lite kjekt ut..

Lure oss har ingen ovner på og jammen ble d ikkje frost i bergen og i natt..så her va d hele 11grader på morningen..fyttigrisen!!!!!

Har spreng-fyrt i heile dag. e jo ekstra frossen i kroppen no som eg e gravid. e d mulig???eg fryse jo non-stop jo.

Ligge på sofaen å hutra under teppe når d e 28grader her inne. stakkar jørgen blir jo heilt kokt..hihi..

No kosa eg meg på nett mens eg høre på pappaen som leka m snuppa i badebaljen..blir helt varm i hjertet, e så koselig..hehe...snufs..litt ekstra sentimental om dagene og eller???neida...!!

kossn står d til med deg om dagene då?fæl tannverk såg eg..kan ikkje si ant en STAKKAR deg, og håpe du får fikset d fortere enn svint!

klem

Jo, det går bra. Gutten er syk igjen. Feber og hoste. Veldig utilpass, så det blir litt slitsomt i lengden.

Ja, det er lett for å bli litt sentimental når man er i sånne omstendigheter som deg. Så koselig atte. Formen da?

Tannlegen får vente, håper det kan bli en råd i morgen.

formen e overraskende bra.

Eg blir fort dårlig om eg e veldig slitn, ellers ingenting å klage over:)

Trøttheten e komt for fult,men d e no bare en fase eg må igjennom!

Stakkar prisen, har vert mye sjuk no..Men e jo ganske vanlig når de begynne i barnehagen, får alt som e å få då ofte.

Ka ska du imåro som kan fikse au'en???

Annonse

hihi...jo fortere du får d gjort jo bedre e d..men eg forstår du grua deg, e jo alldeles pyton å gå til tannlegen!!!!!

Eg hata aller mest bedøvelses sprøyten..syns den e kjempe ond..herregud, skikkelig pyse vettu..hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...