Gå til innhold

Positive tester, men menstruasjon

Anbefalte innlegg

Har testet positivt 3 ganger nå, men har alltid måtte dyppet testen i urinen 2 ganger for at urinen skulle kommet opp til testvindu (CB).

Fikk menstruasjon i går:-(

Hva skjer? Har tenkt på at testene har vist feil pga at jeg har måttet dyppe de 2 ganger.

Noen som vet?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7887406-positive-tester-men-menstruasjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hmm ville tatt en ny test jeg..uansett så er det noen som får mensen når dem er gravide, ikke alltid kroppen reagerer første mnd=) andre går med mensen hele veien så er veldig individuelt, så ta en ny test du=)

Det kan bety begge deler, og er utrolig frustrerende. Jeg har et barn, og bloedde i uke 5, men hadde ellers et helt normalt svangerskap og har et barn som er frisk og 2,5 aar. Jeg har ogsaa hatt svakt positive tester (nov2006) i tre uker, da betoed det MA. Naa har jeg det jammen akkurat som deg, bare at jeg er ferdig med mensen for denne gang (ferdig i gaar) men har svakt positive tester, hadde det baade foer og etter TR altsaa. Helt tydelig at jeg skal "innom alt" foer jeg kommer i havn med de barna jeg oensker meg.

Det jeg har aa si at jeg normalt er altfor sen aa gaa til legen. Naa skal jeg gaa med en gang, og faa avkreftet evt bekreftet graviditet, selv om jeg har hatt 6 dager med bloedning nettopp.

Det skal ikke vaere lett for noen av oss...

Ville tatt en tur til legen dersom jeg var deg. Lykke til!

Jeg skjønner ikke hva du mener meg å dyppe? Det står vel på pakningsvedlegget at du skal holde den i ro i koppen i et visst antall sekunder?

Jeg tar det for gitt at du mener graviditetstest og ikke eggløsningstest.

Det er mulig å ha en mindre blødning noen mnd på det tidspunktet du skulle hatt mens.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...