Gå til innhold

Uff, flere med kynnere og mensmurringer? Bare uke 30...

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste dagene har jeg hatt en god del kynnere. Og også litt mensmurringer.

Er dette bare pga magen vokser, eller? At babyen er aktiv?

Har det ellers bare bra, og jeg kjenner masse liv. Men dette bekymrer meg litt.... Kynnerne kommer enten jeg sitter, står, ligger eller går :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mulig du trenger å slappe av litt mer - slik at du ikke føder for tidlig. Diskuter med lege eller jordmor, du trenger kanskje en sykemelding.

Skrevet

Uff, er det jeg er redd for. Har en altfor slitsom jobb, egentlig.

Men nå skal jeg ha ferie, håper det hjelper litt. Så kanskje litt sykemelding etterhvert da...

Takk skal du ha for svar.

Skrevet

Hei,

Kjenner meg igjen. Tenker det kan være lurt å ringe jordmor å høre ja. Det skal jeg gjøre nå. Det er bedre å spørre en gang for mye enn en gang for lite.

Lykke til :) Det går nok bra.

Skrevet

Hei..

Jeg startet med kynnere i uke 14 (da var jeg sikker på at det kynnerer noe en ul også bekreftet) Har hatt jevnlig med kynnere hele tiden og de kommer om en sitter eller står osv.. Varer også ganske lenge.. Kynnere er jo helt normalt i følge jordmødre.. Så lenge ikke kynnerene blir regelmessige, dvs at de kommer med så og så lang tid mellom og ikke varer så alt for lenge skulle det være greit.. Mine kom jevnlig noen ganger og har alltid vart nærmere 1 min.. Men ta kontakt med jordmor så slipper du å tenke mer på det.. Det hjalp for meg hvertfall.. Det hjelper også å slappe litt av for de kommer ofte når er stresser litt..:)

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...