Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 Hjelpes meg, da er jeg høygravid. 40 små dager igjen, jeg synes ikke det er lenge siden jeg feiret 100 dager igjen. Nå går det skikkelig unna dette her. 3 uker til jeg går ut i permisjon, lurer på om jeg kommer til å kjede meg...? Næææh ;-) Ha en fin uke folkens! Vi i 30+ gruppa sees på torsdag :-)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 22. januar 2007 #2 Skrevet 22. januar 2007 hehe...så du hadde endra på nicket ditt ja! kommer etter om 15 små dager jeg da! :-) Blir liksom plutselig veldig virkelig når man blir høygravid tenker jeg..er jo ikke mange ukene igjen nå
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 22. januar 2007 #3 Skrevet 22. januar 2007 Hmmm jeg har 80 dager igjen.... Kanskje jeg skal endre nicket til Lykkebarn halvveis til høygravid, he he
Bellen^2 Skrevet 22. januar 2007 #4 Skrevet 22. januar 2007 Grattis som høygravid! Bare 19 små dager til du regnes som fødeklar:) Hvis du følger trenden får du ikke mye anledning til å kjede deg i de tre siste ukene, da har du født før du vet ordet av det;)
Gjest Skrevet 22. januar 2007 #5 Skrevet 22. januar 2007 Gratulerer med ny "tittel"!!! Ønsker deg masse lykke til i fortsettelsen, og så får vi spise masse av den isen på Egon, så du også får ut jenta di fort!
Millapril Skrevet 22. januar 2007 #6 Skrevet 22. januar 2007 Gratulerer så mye. Høygravid er bra ord synes jeg. Da er man skikkelig-skikkelig gravid liksom! Jeg kommer etter neste uke og gleder meg til å endre mitt nick også. Og så skal jeg passe på å bruke ordet "høygravid" skikkelig mye. "Jeg kan vel ikke gjøre husarbeid nå som jeg er høygravid?". "Jeg merker det er slitsomt å lage middag nå som jeg er høygravid". "Jeg orker ikke ta på meg skoene selv nå som jeg er høygravid" osv. Gleder meg!! Tror ikke du kommer til å kjede deg med permisjon. Du kan jo innrede barnerommet på nytt? Vi sees på torsdag til mat og dessert!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. januar 2007 Hehe jeg syntes det var en god idé, så jeg bestemte meg for å prøve meg på "det er veldig slitsomt for en høygravid dame å vaske badet". slang også inn et svevende "tenk om det ikke er bra for babyen.....?" for å fleske til litt ekstra. Nå er ikke gubben kjent for å være den kjappeste til å ta husarbeid, men badet ble halvveis vaska. Så jeg ble halvveis imponert, og tok resten selv ;-) Barnerommet ble jeg ferdig med i helga, nå erklærer jeg meg for ferdig med det heldigvis. Alt av tøy, kluter og håndklær er vaska og sortert i sine respektive hyller og skuffer (ja, jeg vet at det er dumt om det skulle komme en gutt, men han blir så fin i rosa atte ;-) så nå er jeg snart klar. Unntatt mentalt da :-)
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 23. januar 2007 #8 Skrevet 23. januar 2007 Hmmm.... dessuten hørte jeg på radio i går at pene par får jenter..... Mye rart de finner ut i denne forskningen.. Hvis det er noen trøst så har jeg også vasket alle klærne og lagt i skuffer og skap. Det er jo sååå gøy. Så hvis det blir gutt her så blir han også fin i rosa og rødt.... he he... Jeg har da 39 dager igjen til høygravid... hmmmm leeeenge til...
Millapril Skrevet 23. januar 2007 #9 Skrevet 23. januar 2007 Tror det kan bli mange rosa gutte etterhvert... Jeg har også kjøpt alt, og da mener jeg ALT i rosa. De tåler vel litt rosa det første året? Det blir nok værre med alle kjolene...hmmm.
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 24. januar 2007 #10 Skrevet 24. januar 2007 heia!!!!! hvordan skifter man nick?? har prøvd å endre profil men d går ikke...
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 24. januar 2007 #11 Skrevet 24. januar 2007 gå inn og endre på brukerinformasjonen din, ikke selve profilen. gå på min side, brukerinformasjon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå