Gå til innhold

September: hva med en ny presentasjonsrunde her inne?:)


*toppris*

Anbefalte innlegg

Jeg er da en ung kvinne på 21 som holder til i bergen i loddefjordområdet. Er alenemmamma for min sønn som er født 010906 og trives med det. Han er virkelig alt for meg:) går på treff av og til, er på babybading en gang i uken på vannkanten og suller ellers rundt med gullet mitt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var egentlig august-babe, men fikk min lille prinsesse også den 010906. :-) Har nok mer til felles med dere her inne enn august-mødrene. Jeg er 27 og bor i Drammen sammen med samboeren min på 39 og vår datter på snart 5 mnd (herregud tiden går fort!). Mine dager består stort sett av amming, rydding, baby-leking, matlaging, turgåing, og en sjelden gang venninne-treff. De fleste av vennene mine har ikke barn, og det er ikke derfor alltid lett å finne på noe felles. Har et par gamle venninner jeg har gjennopptatt kontakten med som har barn, og det er fint. Er ellers bare med på barselgruppe-møter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er vel en av dem yngste mødrene her inne. jeg er 17 år og bor sammen med samboern min på 24. vi fikk vår lille prinsessa 08.09.06 :)

Hun var ikke planlagd men hjertelig velkommen <3 Vi bor sammen i ei bittelita leilihet på Solsiden i Trondheim :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å her er jeg =)

mulig den eldste? ikke vet jeg,hehe.35år i værtfall.

fikk min lille attpåklatt 08.09.06,som nr 5 i rekka.men nå er det stopp gitt.ingen fler =))

gift,hjemmeværende og bor i nord-trøndelag.

tuller for meg selv her hjemme,og får stort sett ikke gjort en dritt.denne dib greia er bare vanedannende,hahaha =0)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jente på 31, fikk vesla 22.09, bor i Trondheim. Suller rundt hjemme for det meste. har barselgruppen men ellers sitter jeg mye foran dataen, henger mer og mer på DiB også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 29 år og bor i Drammen med min samboer og lillegullet vårt som ble født 8. Dagene går så utrolig fort - er nemlig ofte på treff med andre DIB mammaer:) Happymom: Det er bare å bli med. Vi møtes annenhver tirsdag på east lake og kaller oss mammaklubben:) treff neste tirsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jente på 22 år, fikk Marcus den 27.09. Bor i Rygge sammen med sambo og Marcus. Går hjemme med Marcus, liker å sitte på nettet og surre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg er 18 år. fikk Jonatan den 18 september. bur på stord med sambo og Jonatan. er hjemme med Jonatan til august .da begynner eg på skolen igjen. liker og sitte på pcen og surfe.kose mye med jonatan ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra trondheim, og sønnen min ble født 24.09, jeg er 26 år, og bor sammen med samboeren min. Det er vårt første barn, og vi stor koser oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 26 og bor i Bergen.

Lille gutten vår blei født 9.september og vi to koser oss masse hjemme. Men veldig ok når samboeren min komme hjem fra jobb også, da aktive gutter kan være litt slitsomt. Første barnet vårt.

 

Liker å trene, men lite trening nå når jeg er "lenket til hjemmet":) he he

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg blir 23 nå i februar. Har sambor og sammen har vi ei lita jente som ble født den 11:)

Koser meg hjemme med henne om dagene.Ellers er vi mye ute og farter:) ....Bor på hedmark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei!

Eg er 26 år, har samboer og sammen har vi en jente født 20.09. For tiden bor vi i Kr.sand, men om ikke så alt for lenge vil vi bo i Bergensområde. Forhåpentligvis på Laksevåg eller Åsane... Vi finner på svært lite om dagene, da jeg ikke har noen venner her i sør, og sambo er på jobb hele dagen. Så vi gleder oss veldi til å komme til Bergen, og til slekt og venner :o).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere!

Jeg er en 25 år(snart 26)jente fra oppland.. Bor sammen med min kjære og vår lille tulle som er født 23.09. Tulla og jeg koser oss kjempe masse hjemme:) Triller en del turer og er med på babytreffene som er her vi bor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 27, gift og bor i Trondheim.Vår førstefødte kom 27.09. Junior og jeg triller turer, leker og koser oss masse - og det skal vi gjøre til august. Da er det pappa sin tur:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann... Jeg er 27år er samboer!

Viktor kom 06.09... Dagene går fort. Går tur hver dag, nå skjer d noe nytt hele tiden:-)

Viktor går på babysvømming, han trives kjempe godt!!!!

Koser meg med lille gullet hjemme for tiden...

Dette er 1.mann hos oss:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! Jeg er 26 år og er gift. Lillegutt ble født 26.09 - vår førstefødte. Dagene består av amming, bleieskift, kos, lek, babysang, barseltreff og turgåing.

 

Storkoser meg hjemme - men "savner" det sosiale med jobben innimellom (der jeg er jeg og ikke bare mamma..;.)- men ville absolutt ikke vært foruten denne tida!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:)

Jeg er 21 år, og sammen med samboeren min, som er 25 år, fikk vi en liten prins 15. september 2006. Vi bor i en leilighet på vikåsen i trondheim. Her trives vi veldig godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er 33 år, fra Bodø. Har to store på 14 og 11 fra et tidligere forhold og lillesnuppa født 29.09.06. Livet smila og æ glisa tbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ei 29 år ung jente. Er samboer og forlova og vi har ti fine jenter sammen. Ei på 4 år og lille jenta som ble født 19.09. Vi bor i Arendal. Dagene går stort sett med til å dulle med minsten, matlaging eller små gåturer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde termin 21/8, men gullgutten lot virkelig vente på seg! Han er født 6/9. Jeg er 31 og vi bor rett utenfor Oslo, hvor dagene benyttes til å gå på barseltreff, babysvømming, trilltreff, turer med bikkja, dra på besøk histen og pisten, cafe besøk osv, osv. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er 27 år, gift med Gaga-mannen og mamma til en gutt født 25/9. Vi har også en storebror som snart er 3 år (hvor har den tiden blitt av?)

 

Skal være hjemme i permisjon fram til august - da blir det jobbing igjen, og forhåpentligvis har vi fått barnehageplass til minsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 26 år gammel og samboeren min er 31 år. Jeg er fra Oslo, mens han er fra Son. Vi har nydelige Mina sammen hun ble født 7 september. Han har en datter fra før som er 4år. Stolt storesøster kan man si:) Vi bor i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 25 år, gift, bor i Drammen og fikk gullet vårt den 13. Dagene går som hos de fleste andre til å ta meg av lillegutten vår, møte veninner og komme meg ut så ofte jeg kan og orker (som ikke har vært ofte nok i det siste :( )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fyller 24 i år, samboer er 35. me har ei jente på 3 år og en gutt på snart 6 mnd. minstemann kom 23.september, og nå for tida koser me oss hjemme mens pappa er på jobb/skole og storesøster i bhg.

dagene går kjempe fort. går litt tur, bleieskift, mating, litt husarbeid . . . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! jeg er 27 år og samboerer også 27 år og vi har tre små på 5 år,2 år og minste jenta som ble født 7.september.Eldstemann går i barnehage men de to minste er hjemme med meg og det blir de i allefall et år til. Vi koser oss masse hjemme og ser frem til vår og sommer:O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...