Blåbærmuffins Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 Dere er vel i full prøving hele gjengen? ;-) Er nok litt vel tidlig ute her, men... Skal begynne å prøve om ca et år og lurer på om noen av dere har noen gode råd om ting jeg kan gjøre allerede nå (forberedelser, kosttilskudd osv...)? Sikkert et teit spørsmål siden det er på lenge til, men vil jo være godt forberedt, og er ganske utålmodig...;-)
Gjest Skrevet 22. januar 2007 #2 Skrevet 22. januar 2007 Hei. Jeg er litt i samme situasjon som deg. Vi skal også prøve om et års tid:) og tenker selv litt på forberedelser. Tar multivitamin for øyeblikket + omega 3 og jern (pga lite jernlager). Det er vel det jeg gjør nå. Tenker også å begynne på folat om en stund, men syns det er litt tidlig. Dessuten er det litt folat i multivit. Vet ikke så mye mer om hva som er viktig egentlig. Holde seg i form, spise variert.. Leve som vanlig. Glede seg og ikke stresse for mye.. Håper dette hjalp deg litt:)
Gjest Skrevet 22. januar 2007 #3 Skrevet 22. januar 2007 Skjønner jeg må skifte nick snart.. litt kjedelig nick i grunn..
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 22. januar 2007 #4 Skrevet 22. januar 2007 gravidpakken med vitaminer er kjempeflott, der har du alt du trenger i ei pakke. Ta også omega ved siden av så er du i boks. Spis variert og sunt, tren og hold deg i form Er vel det eneste du burde gjøre sånn sett. venn deg til masse grønnskaker og frukt først som sist
Blåbærmuffins Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. januar 2007 Takk, takk! Skal begynne med dette, trener allerede endel og spiser sunt. Godt å føle at man gjør noe fornuftig mens man venter..;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå