missy mamma til jonatan Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 vi skal på fjelltur med familien til min forlovede neste helg oppe på voss. der skal de stå på ski og sånt i anleggene. lurer på om det er lurt og ta med han lille. han er 4 mnd. kan eg evetuelt ta han med ut og ake eller noe i bakkene`?
*toppris* Skrevet 22. januar 2007 #2 Skrevet 22. januar 2007 det er vel ikke noe prob... men han er jo skjørere enn eldre barn og eg da, så faller dere etc er det værre for ham. Men man skal heller ikke bare sitte inne, lek som du vil bare du passer på sikkert stas det, opplevelse! husk å ta bilder da;) hehe
missy mamma til jonatan Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2007 tusen takk for svaret hehe skal ta masse bilder. hans første gang ute i snøen hehe blir kjekt.
Natteravnen* Skrevet 22. januar 2007 #4 Skrevet 22. januar 2007 Du kan nok sikkert ta han med ut, men personlig så hadde eg ikkje tatt med en på 4 mnd i akebakken.............. syns det er vèl tidleg, kan ikkje tru dei har noke særlig glede av det.
Natteravnen* Skrevet 22. januar 2007 #5 Skrevet 22. januar 2007 -og det er litt for stor risiko for at dei skal bli sjuke, tåler ikkje så mykje dei små , må vi huske på!
OktoberPrins kom 20.10 Skrevet 22. januar 2007 #6 Skrevet 22. januar 2007 Jeg reiser på fjellet hele tiden og min er bare 3 mnd, men vinteraktivitetene ville jeg ikke tatt ham med på. Han har ikke sterk nok nakke til å takle tur i pulk, aking eller lignende. Ta det heller en tur med ham i vognen! Ville ikke bekymret meg for sykdom, man blir vel ikke letter syk på hytta enn hjemme?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå