Gå til innhold

hvorfor skal en ikke bruke nestle????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det som gjør at en ikke skal bruke noen av produktene til nestle?? Ser at noen skriver noe om afrika? hva skjedde der? Sikkert jeg som er helt på tryne men jeg aner ikke hva det er snakk om...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fordi man liker oppmerksomheten gjennom boikotting.....teite saker !

Skrevet

Min menig da! Ikke bry deg. La de som vil gjøre ting vanskelig, gjøre det! Nestle vil oss bare godt, og ville bare gjøre godt den gang det skjedde!

Skrevet

les om boikott av nestle på ammehjelpen.no

- om du skal boikotte dem er opp til deg ;-)

Skrevet

At Nestle vil oss bare godt er selvsagt bare sludder og vås! Nestle vil tjene penger!

Om en vil boikotte eller ikke, er selvsagt opp til hver enkelt, men Nestle er et kynisk selskap som driver uetisk markedsføring. Jeg velger andre produkter og det gjør ikke livet mitt vanskeligere av den grunn.

Skrevet

nestle har brutt den internasjonale avtalen om reklame av baby mat. de sier at maten dems er bedre enn morsmelk til kvinner som ikke vet bedre. men det de glemmer er at i afrika (f.eks) så er det ikke alle som kan lese, derfor blander mødrene maten feil og de vet ingenting om vasking og koking av vannet . dette har ført til at barn blir dehydrerte underærnerte og de har fått i seg bakterier fra møkkete vann. dette har igjen ført til at mange babyer dør. derfor boikotter man nestle. syns det er en god grunn. bruker collet og den er mine mere glad i faktisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...