Gjest Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 Hva ville dere anbefalt av disse tre vognene? City Cerox 360 er helt lik som City Cross bare den har vendbart styre og vendbare framhjul som er litt mindre i størrelse....er jo veldig lette vogner (ca. 12 kg) og med Citybag tror jeg de er bra! Alternativet er Teutonia Prestige med den nye hardliften i fashion farge. Den ligner City Cross i type vogn men har vendbart styre, er litt tyngre (ca.14kg) og har litt mindre fjæring. Er litt usikker på cerox 360 på grunn av at de vendbare (er også låsbare) fremhjulene bare er 18 cm i diameter (bakhjulene er 28cm).... Kan det bli et problem på grus og lignende? Dårligere fjæring for barnet? Har en behov for vendbart styre? Håper på svar
LegallyBlond Skrevet 22. januar 2007 #3 Skrevet 22. januar 2007 KAn ikke svare deg på det med hjulene, men vi har hatt vendbart styre og har brukt det mye. Spesielt når vi har gått i bratte nedoverbakker (så han ikke sled med hodet fram i kalesjen) og når det har vært sol rett i mot. Men om jeg hadde hatt valget mellom to vogner, og egentlig likte den ene bedre men den andre hadde vendbart styre så hadde jeg tatt den jeg likte best. Man klarer seg fint uten også, bare praktisk innimellom =)
mayla22+gull i magen :o) Skrevet 22. januar 2007 #4 Skrevet 22. januar 2007 Vi har nettopp kjøpt City Cross til vår første som kommer i juli, og jeg må bare si at den vogna virker helt super. Det er kjempe enkelt å snu selve bagen og sportsdelen, og bagen veier ikke 4 kg engang!!!!!! Absolutt å anbefale )
Gjest Skrevet 22. januar 2007 #5 Skrevet 22. januar 2007 Takker for alle råd ) No har vi endelig kjøpt og fått i hus vognen så nå skal jeg ikke mase mer om disse to vognene, hehe!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå