Anonym bruker Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 Min sønn på snart 6mnd har fått masse utslett i"grupper" i ansiktet og masse prikker på beina (disse er ikke røde men hudfarget, kjenner de når du drar hånda over). Syns ikke vi har gjort noen endringer i kosten heller. Han får mm, mme, grøt og middag. Vi har ikke introdusert noe nytt på lenge. Er det noen som har opplevd noe lignende eller som kan tenke seg hva det kan være. Snakket med en på apoteket og hun mente at det ikke var atopisk eksem, han er veldig fin og myk i huden.. Rart, tror ikke han klør heller.
mariell82 Skrevet 22. januar 2007 #2 Skrevet 22. januar 2007 Når det er kaldt ute så kan det komme sånn utslett som du beskriver. Mamma kaller det for eksem roser:-) Gutten min har atopisk eksem og har fått litt av dei på beina,er nesten ikke synlige men kjenner det godt hvis jeg drar hånda over. Jeg har ikke eksemplager men får avogtil sånt utslett og. Men siden han bare er seks mnd ville jeg fått sjekka det siden du sier han har masse. Husk og smør med kuldekrem før du går ut spesielt i ansiktet. Ceridal lipogel er veldig fin å bruke. Får den på apoteket.
*toppris* Skrevet 22. januar 2007 #3 Skrevet 22. januar 2007 seba sin kuldekrem er oxo god:) bruker den selv til både guttungen på snart 5mnd og megselv:) kjøpes på apoteket, er veldig drøy så du har den leeenge...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå