Gå til innhold

dere som gir mme i tilegg til mm på kvelden..


Yulia

Anbefalte innlegg

er det noe helsesøster har sakt dere skjal eller har derre funnet ut av det selv som noe lurt... lurer på å prøve det selv. jenta har hengt i puppen nå siden halv 7- henger der i dette øyeblikk-derfor mye feilskriving. frister med å prøve mme...ja...har jo økedager annenhver dag jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Var helsesøster som foreslo det på 6-ukers kontrollen, hvis det ble mange økekvelder og jeg ble vedkig sliten sa hun var det en løsning å gi ei flaske på kvelden. hadde tenkt til å prøve det før hun sa det også. Herman spiser vedig ofte på kvelden, tanker opp til kvelden så det blir jo mye god feit melk på ham. Men med bare pupp holder han på å spise frem til ett-to på natta før han sovner og sover til klokka seks. I går ga vi mme for første gang. Da fikk han flaske klokka 22.30 og sovnet som en stein og sov til 04 og fikk pupp. Deilig! Slitsomt å være oppe til to på natta.. Og det som er så bra er at i kveld sovnet han også 22.30 etter å ha fått pupp. Spent på når han våkner nå uten å ha fått mme... Flasken står klar i kjøleskapet til å gi etter puppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar:) jeg skal på helsestasjonen i morgen- så da skal jeg høre med hs. nå har snuppa her sovna---og vi skal stupe til køys fortere enn svint...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...