Anonym bruker Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 Hun er ganske tynn :-( Men spiser forsåvidt bra! I perioder i alle fall! Helsesøster mener hun er tynn..
Sina-mor...;-) Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 Tynn?? Eller at ho ikke legger på seg nok? Hvis ho følger sin egen vekstkurve, dvs legger på seg og strekker seg i cm så kan det da ikke være så nøye om ho er tynn eller sped? Merkelig helsesøster spør du meg...
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2007 #3 Skrevet 21. januar 2007 MErkelig helsesøster, det har du rett i! Men hun er tynn! Følger ikke kurven sin helt, legger lite på seg :-( Ikke sånn at det er urovekkende, men synes hun kunne hatt litt mer å gå på.. Hun er passe lang. Litt over gjennomsnittet der faktisk!!
Sina-mor...;-) Skrevet 21. januar 2007 #4 Skrevet 21. januar 2007 Får hun mye grøt/ annen mat? Eller ammer du mye enda? Hvis hun strekker seg mye i cm så går det utover vektøkningen (legger ikke på seg så mye i gram, men vokser tross alt!), så jeg syns ikke du skal bekymre deg så mye. Babyen regulere jo selv hvor mye mat den vil ha. Og eneste måten og feite henne opp på må nå være å amme henne ofte, hvis hun vil ha.. Gjerne annen hver time....
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #5 Skrevet 22. januar 2007 Hun kan få en teskje olje til hvert måltid, gjerne blandet i grøten. Most avocado er bra. Tran. Alt mulig man gir til babyer på den alderen men med fokus på kaloriene!
hillan78-Gutt.2/4-06 Skrevet 22. januar 2007 #7 Skrevet 22. januar 2007 Så lenge hun spiser bra og er fornøyd og i form så ville ikke jeg bekymret meg! Hun har vel kanskje blitt litt mer aktiv nå enn før også og da er det helt naturlig at vekten ikke øker noe særlig en periode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå