Gå til innhold

Innrøkt leilighet..

Anbefalte innlegg

Visste ikke helt hvor jeg skulle poste denne. Vil være anonym og det kan man jo ikke på skravlesiden.

Det har seg sånn at jeg og sambo venter vår første nå på våren. Det ble bestemt at jeg skulle flytte inn hos han siden jeg selv bodde hjemme hos foreldrene mine da jeg ble gravid.

Men nå har jeg tenkt og tenkt så fælt angående bosituasjonen.. Leiligheta han har leier er innrøkt som bare det.. Det er vegg til vegg teppe i nesten alle rommene.

Det kan jo ikke være noe bra for et lite barn å bo i en sånn leilighet? Selv om det er blitt luftet som bare det. Ser for meg at alle giftstoffene sitter i detta forbaskede teppet og kommer til å ødelegge ungen min..

Hva skal jeg gjøre!? Vil ikke utsette ungen min for dette..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7886175-innr%C3%B8kt-leilighet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

synes kanskje at du overreagerer litt nå. Så lenge det ikke røykes der inn lengre tivler jeg på at barnet tar skade av det. Men et gulv til gulv teppe er jo mange gode årsaker til å hive ut. Og så skrubber du gulv,tak og vegger med grønnsåpe.'

Tror det gjør susen altså...

og teppen kan du jo vaske hvis du har tålmodighet til det... grønnsåpevann og en oppvask-kost gjør susen... eller du kan få lånt en sånn rensemaskin ett sted... hør med vaskefirmaene rundt der du bor...

Vegg til vegg tepper bør få seg en omgang med en sånn resestøvsuger en gang i blant uansett om der er røykt inne eller ikke...

• 2 uker senere...

vi hadde det akkurat som dere. Men mens jeg var på sykehuset med lillemann, var sambo hjemme og la nytt gulv:) det trenger ikke koste så mye. hør med hus eier om han er villig til å betale hvis dere gjør jobben. Og slutt å røyk inne, det er en befrielse å slippe å sitte i røyken hele tiden.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...