Gå til innhold

Er det flere tvillinger i familien, eller?

Patetica fåkksi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

I vårt tilfelle er pappaen to-egget tvilling, han har en tvillingbror.

Vi har selv fått tvillingjenter som nå er ca 1 mnd, og disse er også to-eggede.

Jeg var overbevist om at det var pga pappan at vi fikk to, men iflg legene er det ene og alene min "skyld". Det er jeg som har lagt to egg, som de sier...

Ja, ja - tar gjerne "skylden" for den jobben, jeg... er vel snarere en ære!

Fikk vite at det var to på den ordinære ultralyden i uke 18, og det var litt av et sjokk.

Men du og du så morro det er!

Nå er jentene våre 5 uker, og det er slettes ikke dobbelt arbeid. Litt mere tidkrevende enn da vi hadde de to "enlingene", men utrolig koselig.

Så gled deg - det er mitt råd!

hei..samboers bror har tvillinger,samboers søskenbarn har tvillinger..samboers tante er tvilling..så er det noen tvillinger oppover i familien min..men aner ikke noe mer en det..håper vi kan finne ut om jeg bærer på to eller enegget snart da..de sier at jeg ikke får vite det før etter fødsel..det er litt kjedelig..menmen..=) de er så fine atte..=)

jeg følte jeg bar på to..så så jeg det på ul i uke 11..=)

hei!

vi er bare heldige,så vidt vi vet.....det er 1-egget,da så det er jo mine egg som har gjort susen,selv om jeg som regel lar pappaen ta på seg rosen noen ganger.rart det der at de føler seg ti ganger mann når de sier at de venter tooo gutter i slengen;-)

Annonse

Hei!

Jeg er selv toegget tvilling, har en tvillingsøster! Det er en del tvillinger i familien, så her er det nok en del arv inn i bildet...Det er kun 2egget tvilling som er arvelig, 1egget er bare tilfeldig...Men det skal også sies at jeg har gått på pergotime kur, så mye av skylden ligger nok der!

Jeg fant ut at jeg ventet tvillinger på en UL hos min gyn i uke 9-10...

Hei!

Interessant tema!

Hos oss så her det ganske klart arvelig. Jeg har fire søsken som er tvillinger, et par toeggede og et par eneggede. Far min og bestemoren min toeggede tvillinger. I tillegg så har bror til min samboer fått toeggede tvillinger. Det er mange tilfeldigheter her, men jeg har sannsynligvis arvet mammas evne til å produserer to egg. ( jeg venter toeggede). Vi gleder oss veldig til å få tvillinger og vi har en stor fordel fordi vi vet en del om hva som venter oss!

Hei!

Vi vet ikke om de er en- eller to eggede, men vi har ikke tvillinger i familien. Så det var en virkelig overaskelse for oss!! Fikk vite det på UL i uke 8+. Hadde hatt blødniger så vi skulle forsikre oss om at det ikke var en SA/MA..(",) Venter 2 gutter iflg ordinær UL.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...