Gå til innhold

Er så lei og tiltaksløs! HJELP!

(Muskat)

Anbefalte innlegg

Og teflonhjernen min fungerer ikke! Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Går på attføring og vil helst bli ferdig med utdannelsen på normert tid, men nå har jeg begynt å tvil på om jeg klarer dette... Etter eksamen i desember (som forøvrig gikk bra) har jeg ikke åpnet en bok, interessen er borte vekk, jeg skulker mer enn jeg er på skolen. Og når jeg skal sette meg ned for å gjøre noe finner jeg på alt mulig annet istedet. NÅ er det ryddig og fint her nå. jeg har til og med pusset opp bittelitt på kjøkkenet. Og så bruker jeg en god del timer på å bimme da...

Er jo helt sykt dette. Er ikke verdens vanskeligste fag jeg tar (2. året allmennlærer), men interessen er som blåst vekk.

I helgene bruker jeg tiden på sønnen min, men alle timene jeg har til rådighet i uka burde tilsi at jeg skulle klare dette. Er det noen gode råd ute og går her?

Sukk.

Fortsetter under...

Annonse

er kanskje det, du er i hvertfall ikke alene ghroan :) ellers pleier det å hjelpe mot tiltaksløshet å avtale ting med andre jeg studerer sammen med da...type kollokvier og sånt så man er nødt til å forberede seg...desverre er jeg ganske alene om denne oppgaven, så det er liksom ikke så mye hjelp i mine kjære student-kollegaer ;)

Måtte bare svare for jeg kjenner meg så igjen....jeg mista helt piffen etter jul,det hjalp heller ikke på at jeg ble mere og mere plaget med rygg og kynnere.Nå kan jeg ikke reise meg uten at de kommer.det er så fortærende,for jeg hadde så lyst å gjøre meg ferdig med eksamen til våren også,eller eventuelt i august,slik at jeg kunne fortsette på skole til høsten,men det viste seg å være umulig etterhvert.Å ta eksamen nå til våren iallefall.Så får vi se om det er mulig å skreddersy et utdanningsløp for meg til høsten.

Da jeg ble gravid mens jeg var student tenkte jeg,ja det var jammen flott iforhold til å jobbe,nå trenger jeg ikke å få den dårlige samvittigheta ovenfor arbeidsgiver hvis jeg blir syk!..............................bare seg selv å tenke på og ha dårlig samvittighet ovenfor......det fungerte ikke helt slik nei.Jeg er helt død i hodet og kroppen etter å ha presset meg dag etter dag på skolen fordi jeg har følt, at blir jeg hjemme noen dager nå,ja da har toget gått,da kan jeg ikke ta eksamen til våren.....samtidig blir jeg så sint på megselv for at jeg ikke kan godta at jeg ikke er i god nok form til å være på skolen.Er inne i en skikkelig vond sirkel.

Hmm det var vel gode råd du ville ha egentlig,huff dette var jo bare deprimerende.Ville vel egentlig bare si at jeg skjønner deg så godt,til meg begynte det med at kroppen ble i "mammamodus".interessen for skolen forsvant rett og slett.ville bare handle beibiting og gjøre ting klart her heime.Men jeg var så mye på skolen at da jeg kom hjem om kveldene var jeg så utslitt at jeg ikke fikk tenkt på noe som hadde med beibien eller graviditeten å gjøre.Ikke vent så lenge før du slutter på skolen som meg............gidder ikke noe jeg nå.......blir sliten bare jeg skal ta meg en dusj,og må legge meg ned etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...