Gå til innhold

Hvor kjøper man kjoler til store gravide damer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva med å leie en selskapskjole? de aller fleste har store str i det.. ellers kan du prøve på stor mote butikker..

Du kan prøve på en brudesalong, de har masse fine kjoler i store str som ikke er typisk brudekjole..

Og da kan du få den sydd inn og ut også..

Lykke til!

Kjøpte en kjempefin selskapskjole på en stormotebutikk, kostet ikke all verden heller. Spørs jo helt hvor du bor da, men jeg bor på et lite sted i Nord-Norge og fant meg jo en fin kjole til mitt bryllup. Du får sikkert vite mer hvis du sier sånn ca hvor du bor, de stormotebutikkene som er her i nærheten tilhører jo ikke noen kjede. Skal du en snartur til England har jo Evans flotte klær, og det sies at de også selger på nett(har ikke klart å finne den nettsida). Lykke til med kjoleleting og bryllup!

Annonse

Hei!

Jeg bor i Akershus. Sikkert mange salonger jeg kan leie kjole, men hadde vært enklest om jeg bare kunne kjøpt en i en vanlig butikk. Orker ikke dra og prøve kjoler med den fasongen jeg har nå. Det er skrekk og gru for meg å stå i et prøverom i bare BH`en og underbuksa. For ser man jævlig ut noen gang så er det nettopp i et prøverom...

Jeg er normalt en str 50. Kjolen er litt stramm over puppene (har litt store pupper), men vid under. Lett og behagelig stoff. Hvor langt er du på vei når du gifter deg? Hvis du vil kan jeg sende deg et bilde av kjolen...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...