Gå til innhold

Ventetid på Riksn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor lenge man må vente for å komme igang med IVF på Riksn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når vi gikk der, var det 9 mnd fra man ble søkt inn til man kunne ringe inn mens.

Skrevet

Vi fikk brev i juli i sommer med antatt ventetid 9 mnd, men vi startet allerede i november. Nesespray 1.desember. Sprøyter i romjula og egg uttak og innsetting i uke 2. Er ferdig i morgen.

Skrevet

hei .. vi søkte i oktober 2006.

skal inn til vår første samtale i sutten av januar..

men det stod 9 mnd i brevet..

håper det går fort..

Skrevet

Nei du kan glede deg hvis du skal på riksen. Før jul var et i alle fall nesten ingen ventetid på IVF. Det fikk vi vite da vi var på forundersøkelse og informasjon i november. Skulle bare ringe inn min første mens med en gang. Startet med medisisiner i desember og uttak i januar.

Det eneste vi ventet litt på var time til forundersøkelse.

Gled deg

Mother77

Skrevet

Det hørtes da veldig bra ut... HVor lang tid tar det til du vet om du er gravid da, etter innsettingen?

Skrevet

Marisal:

Har du funnet ut om du er gravid i dag?

Skrevet

Heisann.

Ja, jeg fikk resultatet i dag, men det var nesten umulig å komme igjennom, det kokte på telefonen. Men det var som jeg mistenkte: NEGATIV!! Ingen Bebis i magen, bare masse Tante rød på besøk!!

Så da prøver vi igjen i uke 18. Det er en stund til, men jeg synes at det er greit, godt å ta en pause på denne berg og dalbanen før vi begynner på`n igjen. Kroppen må jo få hvile litt :-)

Skrevet

Vi søkte i mai i fjor og fikk også brev om at det var inntil 9 mnd ventetid på IVF. I ventetiden fikk vi forsøke AIH - startet med det i september og har hatt 4 forsøk AIH ( uten resultat, dessverre).

Skal nå i gang med 1. forsøk IVF og ringte inn mens i dag. Starter med spray 7.februar og egguttak i uke 11.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...