Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg blir rett og slett helt gal av dette jeg... Har nettopp testet meg med en billig test som viste negativt, er nå over en uke siden ikm, så det burde jo i og for seg være et godt nok svar for meg, men jeg lurer litt siden:

jeg blir kvalm hver kveld, kjennes nesten ut som jeg må kaste opp. Har hatt det sånn i flere dager nå, og i tillegg så varte bare mensen i 2 og en halv dag, mens den til vanlig varer i 6-7 dager.. Aldri opplevd dette før da... Jeg har også en mage som romler ganske ofte, selv om jeg ikke er sulten.. i tillegg har puppene mine vokst litt og brystvortene er stivere enn til vanlig.. humøret mitt er også veldig opp og ned for tiden! og så er jeg mye mer tørst nå enn til vanlig og må også derfor oftere på do.. Har og litt hard og oppblåst mage..

til vanlig er jeg ganske plaget med mye utflod, men i den siste ukene har det nesten ikke vært noe, før nå de 2 siste dagene har det vært masse utflod!

jeg vet jo at sjansene for at jeg er gravid er meget små ettersom jeg har testet negativt.. Men det jeg egentlig lurer på er: er det mulig å være gravid selvom testen er negativ nesten 2 uker etter ikm? eller i såfall, er det mulig å tenke så mye på graviditet at jeg innbiller meg selv symptomer? (ikke det at jeg tenker så mye på det, men kan vel ligge i underbevissheten?)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7885800-hva/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei=)

jeg har det samme problemet selv hehe... bare ikke øm i brystene da... har testet 3 ganger.. og er 16 dager over ikm i dag...

testet i ste å den var oxo negativ.. lurer på om jeg oxo tenker for mye på det.. men jeg gjør jo egentlig ikke det jeg heller hehe...

så er ikke godt å vite...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7885800-hva/#findComment-7885900
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...