Anonym bruker Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 Hei. Vi er så heldige å venter tvillinger og har allerede begynt å tenke på navn. Vi må ha 2 navn av hver kjønn klart da vi ennå ikkje vet hvilke kjønn det er:-) Jentenavnene er bestemt og blir: Oda Elise og/eller Hedda Emilie Guttenavnene skal være 2 navn de og, men vi finner bare navn som begge liker som ikkje passer sammen, De navnene vi begge liker er: Tobias, Snorre, Marius, Odin, Sander og Snorre. Er det noen som vet om et navn som kan være fint sammen med noen av disse navnene? På forhånd takk.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 Ser at eg har skrevet Snorre 2 ganger og glemt Markus.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2007 #3 Skrevet 21. januar 2007 Oda Elise var nydelig! Av guttenavnene dine så liker jeg Marius og Tobias kjempegodt, de andre liker jeg ikke noe særlig. Kan jo prøve å finne noen fine kombinasjoner til disse navnene: Ole Marius Marius Severin Tobias Kristoffer Lars Tobias Emil Marius Emil Tobias Marius Lorentz Aron Tobias Erik Tobias Marius Johan Odin Kristoffer Odin Tobias Snorre Aleksander Hm, det er nesten umulig å finne et fint dobbelguttenavn spør du meg! Kan ikke dere bare ha enkelt da?
StorkeMammaen Skrevet 21. januar 2007 #4 Skrevet 21. januar 2007 Helst ville jeg valgt Hedda Elise. Er ikke så glad i Oda og Emilie er så veldig poppis nå. Men av di to ville jeg valgt Hedda Emilie isåfall. Snorre Tobias eller Odin Tobias er fine navn.. Eg like ikke Sander. Si ifra ka navnvalget blir... Lykke til!
Vannmann35 Skrevet 9. februar 2007 #5 Skrevet 9. februar 2007 Liker ikke navnet Oda, så ville gått for Hedda Emilie! men alle navnene er jo veldig populære for tiden da. Liker heller ikke Sander, Markus og Tobias. Ikke fordi de er stygge, men de er veldig motenavn! Risikerer å få 5 andre i klassen som heter det samme... Men Snorre, Marius og Odin er fint. Forslag: Ole Marius eller Lars Marius Jarl Odin eller Tor Odin Snorre Åsmund eller Snorre Håvard
ale.con Skrevet 9. februar 2007 #6 Skrevet 9. februar 2007 Likte begge jentenavnene deres. Ole passer til mangen av guttenavna syns jeg; Ole Tobias, Ole Marius, Ole Sander f.eks. Men skulle det bli to gutter kan jo ikke begge hete Ole. Sander Olai, Are Tobias eller Hans Marius? Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå