Gå til innhold

grønn bæsj og urolig mage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

blir nesten sprø av dette grønn bæsj greierne... :P avogtil når han har grønn bæsj har han vært snill og rolig lenge, mens andre dager har han ikke grønn bæsj men er helt gal og det virker som han har mageknip... I går foreksempel, var han helt hysterisk og gråt og krevde mye oppmerksomhet og kos hele dagen uten at bæsjen var noe særlig annen farge på, mens idag har han stort sett vært grei, men hadde bæsj så grønn som om det var salat ellerno nedi der nå i 18-tiden i kveld.. :P (han sov i over 7timer når han først sovna i går kveld/natt da...) Vanskli liten gutt... en dag sovner han i senga si 20:30 og sover til neste morgen med bare ett nattmåltid, mens neste kveld sovner han ikke før han får ligge å sovne etter han har fått pupp i vår seng rundt midnatt, men sover også da mesteparten av natten bare avbrutt av ett måltid... Han er bare 10 uker gammel da, så rutinene er vel ikke helt her enda, men hjelpe og trøste så vansklig han skal være en dag, også neste dag være den engelen da! Så sinnsykt at det skal være slik annenhver dag,..nesten som om han skal ta igjen for at han var snill ..hehe... Andre med erfaringer som kan hjelpe med tips til hva man kan gjøre??Ting som hjalp med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svarte deg i et annet innlegg, men skriver det inn her også så jeg er sikker på du ser det:

Har ikke opplevd problemet selv, men jeg har både hørt og lest at dersom bæsjen blir grønnaktig så kan det tyde på at han får i seg for lite av den fete melken som kommer helt på slutten. Prøv å la han suge lenger på samme bryst før du bytter slik at du er sikker på at han får i seg den fete melka også.

Good luck. :-)

Skrevet

Det sies at de kan få grønn bæsj av noe du har spist, altså at det er noe mor har spist som bebbissen reagerer på. ellers så har nå så små baybyer et stort fargekart i bæsj i grunn...

Skrevet

glemte skrive at jeg ofte kan ha spist det samme som jeg har spist på gode dager de dagene han er urolig... derfor er dette skikkli irriterende... føler jeg ikke kan spise noe som helst nestn lenger :P fin slankekur da for han vil ikke at jeg spiser snop og potetgull f.eks :P

Skrevet

Har spurt svigerfar og svigerinne (begge er leger og sistnevnte også småbarnsmor) om akkurat dette, og grøn bæsj er noe som forekommer en gang i blant og er like normalt som gul bæsj. Det KAN være noe du har spist,men de trenger ikke ha vondt i magen fordet. Min har grønn bæsje titt og ofte, men har aldri skreket pga av magesmerter. Han suger puppen fullstendig tom og er kjempestor( 7,3 kg, 3 mnd). Jeg mener å merke at det kommer litt grønnere bæsj dersom jeg har drukket mer melk enn vanlig..

Er jo helt normalt at de ikke har soverutinene helt på plass, det kommer jo ofte litt an på hvordan sovingen deres har vært på dagen, hvor mye action dere har hatt osv..

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...