Gå til innhold

Alle disse trådene....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst å spørre dere som har (mer eller mindre) private tråder om dere ikke kan legge de til en side der det ikke er så mye trafikk? Det er litt frustrerende å ha tråder som angår kun noen få på framsiden hele tiden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig! Er ikke så veldig interessant akkurat.

Skrevet

Enig!

Det er noe som heter "DIB-treff" blandt annet............

Skrevet

Ja, den signerer jeg på også. Nå har man jo disse rpofilene i tillegg der man kan skrive meldinger til hverandre.

Jeg synes det er veldig plagsomt, har vært på nippet til å si det flere ganger.

Skrevet

sorry, men ser ikke problemet- jg er ikke med i noen av trådene heller- de er som alle andre tråder som ikke er av min interresse... alle må vel ikke åpne alle tråder eller??

Syns det er bedre med sider med litt liv en tusen forum som blir lite brukt..

_ og veldig mange slike tråder er da ikke.

Skrevet

forsto ikke helt hva du mente jeg? Man kan vel skrive hva man vil?

Dessuten..tror du virkelig at disse folkene som skriver de trådene du snakker om vil lese dette innlegget, så bli enige om at ja det burde vi, også flytte seg til et annet forum....?

Skrevet

Nei man kan jo håpe at de tar hensyn... Det var bare et spørsmål. Synes det er kjipt å hele tiden måtte ha slanketråder og skravletråder på forsiden av dette forumet. Siden jeg er her inne en del, forsvinner jo mange andre tråder fortere pga alle disse!

Skrevet

de trådene som forsvinner er vel de ingen har interesse av? Er jo bare å dytte dem opp for å se om flere skulle bli interessert?

Skrevet

På ris og ros er det foreslått å lage et eget forum for sånne tråder, signer den.

Skrevet

Alle er da velkommen i de trådene! Er ikke "med" selv, men det er da bare koselig egentlig. Sånn jeg forstår det har de fulgt hverandre fra BIM, og sikkert noen fra prøver-tiden også.

Skjønner ikke helt problemet. Mange tråder som er ganske mye mer irriterende! Synes ikke det gjør noe som helst jeg.

Skrevet

Jeg ser virkelig ikke problemet; er det ikke bare å la være å lese de da?

Skrevet

Jeg skal være den første til å innrømme at jeg snikleser trådene av og til, synes det er bra at de er så "offentlige". Det betyr at de ikke er gjemt bort men at dersom jeg eller andre har lyst til å delta så er det bare å hoppe i det, dersom trådene gjemmes vekk tror jeg at jeg ville lurt på om det var forbudt for meg å lese dem.......

Skal de være på en egen side virker det jo som om noen setter seg i et eget rom og prater på en fest, da tror en at det er fryktelig privat....

Jeg ble vel vant med dem mens jeg var på BiM....

Og det er jo bare å la være å lese dem? de har kun en link oppe til enhver tid til den nyeste og det er da bare å overse dem, det gjør jeg som regel....

Har ikke noe imot digitale barselgrupper på skravlesiden.....

Skrevet

syntes ikke det er noe problem jeg. så mange private tråder der det da heller ikke.

Skrevet

Jeg føler meg rimelig sikker på at de fleste innleggene som sier seg enig med HI her er skrevet av en og samme person. Tviler vel på at så mange folk (og alle anonyme) bryr seg så veldig at at en og annen "trå" ligger på førstesiden...

Skrevet

Syns da det er mer plagsomt med de som bruker tid på å klage på trådene er mer plagsomt enn selve trådene :) Bare koselig at folk har kontak og kaller det for tråden,bedre det enn sånn tråd damene gjorde når folk klaget for en stund siden...da var det plutselig tusen innlegg der de spurte etter hverandre og forskjellige ting :)

Skrevet

Jeg er med i en av trådene og har venta på en tråd som akkurat dette : ) Grunnen til at vi har "egne" tråder er jo for å slippe å skravle på andre sine tråder om ting som egentlig ikke er interessant for andre enn oss det gjelder.. Koselig om flere vil skravle på trådene våre da = ) Og når det er sagt er det faktisk MANGE fra Drammen her inne på disse sidene.. Det vet vi fordi det er så bra oppmøte på treffene våre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...