*marekatta* Skrevet 21. januar 2007 #1 Del Skrevet 21. januar 2007 Ja her hos meg er det rolige dager. Min lille marekattunge er ikke akkurat "hyper" nei. Hun hadde begynt å snu seg og vri seg på stellebordet nå før jul, men etter en forkjølelse har hun "glemt" at det går an tror jeg. For nå ligger hun så fint på ryggen på stellebordet hvert eneste stell. Hun er ikke oppe på alle fire heller. Hun bruker armene og drar seg fremover gulvet, men er ikke oppe på alle fire. Hun kommer seg forsåvidt fra rom til rom, men det tar tid, og det krever lokking og luring. Hun setter seg ikke opp selv, og hun kommer seg ikke "ned" igjen dersom jeg setter henne opp. Hun har ikke styrke i beina til å stå oppreist. Hun ruller seg ALDRIG fra mage til rygg. Men hun vipper seg fra magen og opp på hofta. Hun drar seg overhodet ikke opp noen steder, meg har en sofapute liggende på gulvet og prøver å få henne til å dra seg opp dit, men hun har ikke sjangs. Hun er kjempesein. MEN: Barnelegen sier: "Dette er absolutt ikke unormalt, dette skal du ikke bekymre deg for. Marekattungen er HEILT normal, hun er bare rolig og hun er ingen turbotype. Og tro meg, det vil du ikke ha heller" Så da så. Da får jeg la være å bekymre meg da. Men mentalt er hun kjempeflink synes jeg. Hun skjønner utrolig mye av det vi sier til henne, og hun elsker bøker. Kan sitte i timesvis på fanget med bøker.... Så dermed kan jeg fortsatt nyte min rolige bedagelige marekattunge!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danselettbatterinna Skrevet 21. januar 2007 #2 Del Skrevet 21. januar 2007 Nyt det sier jeg bare! Her springer Mia rundt omkring hele dagen, tar tak i alt ho ikke får lov til. Å på stellebordet er ho som en ål, får nesten ikke på ho bleia. Alt er liksom blitt et styr uten like :-) Er vel ikke for ingenting at vi kaller ho for "frøken terror", "rampejenta" og "umulius" :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. januar 2007 #3 Del Skrevet 22. januar 2007 Her har vi det litt som Danselettbatterina. Han er borti ALT, river ned det meste, alt skal på gulvet. Men han springer ikke, kryper for det meste. Går litt. Men som jeg har sagt tidligere, jenta vår var akkuratt lik din. Men når hun først fikk fart på seg, var det ikke fred et sekund. Så nyt det mens du kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy H Skrevet 22. januar 2007 #4 Del Skrevet 22. januar 2007 hihi, høres skikkelig ut som ho leve et godt og avslappa liv:) Som de andre her har sagt e d bare å nyte d så lenge d vara. Plutselig e ho høgt og lavt. Snuppa her har vert ganske så rolig ho og, sjøl om ho krype og går når ho holde seg. Men no de siste dagene har ho funnet ut at ho ska klarte alle veia, så d blir en del knall og fall om dagene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påan-igjen Skrevet 25. januar 2007 #5 Del Skrevet 25. januar 2007 Ja du får nyte de rolige dagene så lenge de varer. ...her i huset er det slutt på rolige dager..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå