Anonym bruker Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 Nærmer seg 6mnd siden jeg fødte, og har fortsatt 15kg igjen å ta av.. Hadde gått greit det om jeg bare ikke hadde hatt så store problemer med å finne meg klær. Har kun funnet 2 par bukser jeg kan gå med og 2 gensre.. ellers er det bare topper, og det blir for kaldt. Heller ikke ordentlig ytterjakke finner jeg. Er større enn jeg ser ut, og jeg hadde også problemer før jeg ble gravid. Har alltid blitt tatt for å være 2 nr mindre enn jeg egentlig er, og det er jo kjekt, men når butikkene ikke fører større størrelser? Fant en flott kåpe i str 44, men den var for liten - ble ikke laget større. Sliter virkelig med dette nå.. blir mer og mer deprimert. Lysten til å besøke folk, eller komme seg ut generelt minker nesten for hver dag.. Sambo sier hele tiden jeg må komme meg ut og treffe folk, ikke bare være hjemme - jeg må komme meg litt vekk fra ungen. Han forstår ikke dette problemet jeg har med disse klærne. Han tror bare jeg ikke liker å handle klær. Jeg er over 30 år, og har jo etterhvert lært meg å se på plagg om de passer eller ikke... har jo slitt med dette hele tiden, og det har jo ikke blitt bedre med 15 ekstra kg... Selvfølgelig blir jeg lei når de 3-4 første plaggene er for små.. Jeg føler jeg har vært i de butikkene som er i Bergen, De fører ikke større enn 44 føles det som, Det som er over blir for kjerring aktig.. Noen som vet om noen butikker i Bergen som fører store str, uten at klærne er konete? Er butikk i Åsane senter som fører stort vet jeg, men synes ikke de hadde noe.. ellers Erica i sentrum og H&M... FInner ikke noe her jeg og det er så deprimerende. Vi har mange bursdager å gå i snart, og bryllup om ikke lenge.. og jeg har INGENTING å gå i. ( og jeg har IKKE skapet fullt av klær... Utover ovennevnte, så er det bare noen få plagg jeg håper jeg skal komme inn igjen i når jeg er ferdig og ammer.. ) Ble lang og rotete denne her, men håper noen kan hjelpe meg! Det går mer inn på meg enn jeg egentlig vil innrømme... Jeg gremmes av megselv hver gang vi går ut, og vil så gjerne gjøre samboer stolt av meg! Og jeg VET at det er bare disse klærne jeg mangler for å føle meg bedre... Har det fint med både barn og samboer - men jeg har altså ikke lyst å vise meg ute....
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 Vi har det vel ganske likt vi tror jeg. Har også særdeles lite klær og liker ikke å kjøpe klær heller, for finner sjelden noe jeg liker og som jeg føler meg vel i:( Har meldt meg inn på treningsstudio, men har vært syk, så har bare trent 1 gang enda:( Har endel mer å ta av enn deg, jeg da... Er også inne på 30-tallet.
Gunn og Gutta Skrevet 21. januar 2007 #3 Skrevet 21. januar 2007 Hei!! Bestill på nett.... www.hosjytte.dk har endel ok klær, men de har åsså kjærringklær, så se litt rundt og se om du finner noe. Det er veldig kjekt, for det står mål på alle klærne i de forskjellige str, og det er kort leveringstid. Så skal du se at hvis du får deg klær du føler deg vel i er det lettere å komme seg litt ut, og da er det kanskje lettere å få gjordt noe med de 15 kg åsså. Lykke til...
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2007 #4 Skrevet 21. januar 2007 Om det er noen trøst så har jeg fler kg enn deg... veier over 90 så har ca 25. og ca 6mnd siden fødsel her også.. Jeg var på lindex og prøvde bukse... str 46 gikk igjen i midjen men så så den jo ut som en sekk ellers... huff... ble superdeprimert... bruker fortsatt mammaklær... men jeg har funnet ut at for meg passet det å kjøpe herreklær... De er ikke innsvinget i livet slik som alle dameklærne er... Jeg var på cubus og kjøpte fine strikkegensre som er vide i livet i fine farger (fikk meg til å føle meg bedre at de ikke sitter klistret rundt livet) og har også kjøpt med en herremodel i dongeri bukse... og så kjøpte jeg meg en jakke fra sparkjøp.. betalt 149 og bestilt i str xl og den er også god og romslig... jeg har ikke så mye penger så dette funket fint for meg.. men det er utrolig deprimerende ja... men man føler seg så mye bedre når man finner noe som passer så håper mine tips også kan funke for deg.. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå